15 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben 6x vaginaal bevallen en 1x via keizersnede. Dat laatste wil ik nooooit meer. Geen enkel voordeel in mijn geval. Maar goed, er zijn ook moeders die andersom ervaren hebben.

9 maanden geleden

❤️had ik maar de optie om een keizersnede te nemen. De baby ligt met zijn hoofd al richting te uitgang dus helaas voor mij een onzekere periode.

9 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met een keizersnede maar mijn eerste bevalling ging zo moeizaam dat ik er nu tegenop kijken om het allemaal weer mee te maken.

9 maanden geleden

Reactie op Romi

❤️had ik maar de optie om een keizersnede te nemen. De baby ligt met zijn h ...
Ze gaan morgen een versie proberen dus ik ben heel benieuwd

9 maanden geleden

Reactie op Romi

Ik heb geen ervaring met een keizersnede maar mijn eerste bevalling ging zo ...
Ohjee hoe komt dat dan?

9 maanden geleden

Reactie op Jessiejames

Ohjee hoe komt dat dan?
Ik weet het niet angst stress. Ik had geen goede weeeen, wel continue pijn waardoor ik gedwongen werd om een ruggenprik te nemen. Zodat ik geen pijn meer had. Daarna bij 10 cm stoppen ze de medicatie en begint het van nul of aan!

9 maanden geleden