4 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zusje heeft een dochtertje met kma. Pepti en nutramfifen waren bij haar niet voldoende. Bij pepti is de koemelk al verknipt, bij nutramgigen is het nog meer verknipt. Neocate is helemaal zonder koemelk. Neocate krijgt ze nu en dat lijkt nu eindelijk goed te gaan

3 maanden geleden

Ben je niet doorverwezen? Wij hebben na zoveel verschillende soorten eindelijk neocate gekregen (van de kinderarts) en dat gaat bij ons perfect

3 maanden geleden

(Nog) geen ervaring met Neocate of Nutramigen, wij zijn net bezig met overstappen van borstvoeding (zonder koemelk en soja) naar Pepti. Heb je al een grotere speenmaat geprobeerd? Wij gebruikten nog steeds maat 1 en zijn een paar dagen geleden overgegaan op 2, nu drinkt hij zoveel rustiger en veel meer.

3 maanden geleden

Mijn dochter krijgt de neocate. Pepti hielp niet dus nu al een paar maanden op neocate overgestapt. Merken dat na de voeding ze veel rustiger is. Het enige probleem is dat babies neocate heel vies vinden, mijn dochter ook, dus de weg na een voeding toe is wel heel lastig en best wel een gedoe. Maar daarna eet ze wel goed en is het tot de volgende voeding rustig