4 Reacties
2 maanden geleden
Ooh hier hetzelfde! Niet al vanaf maand 4 overigens. Hij kan sinds paar dagen terug rollen maar ook alleen als hij er nog genoeg energie voor heeft. Wat Linda idd al zei. Ik heb voor de verduidelijking ook nog filmpje gekeken op youtube. Bij ons ging hij eigenlijk pas terug rollen toen we hem maar even lieten huilen/aanmodderen😬 wel alleen op momenten dat we wisten dat hij in princiepe genoeg energie en dus kracht zou hebben om terug te rollen. Succes!
2 maanden geleden
Herkenbaar! Hier ook een mega gefrustreerd ventje die graag op zijn buik rolt maar niet terug kan🤣. Het is zo erg dat hij nu zelfs af en toe maar op zijn buik in slaap valt. Hij heeft het overigens wel eens gedaan 2 maanden geleden maar blijkbaar weer vergeten. Hij is wel druk met zijn beentjes onder zich trekken nu, dus ik heb het vermoeden dat hij het terugrollen wil skippen en meteen wil gaan kruipen. Maar we gaan het zien. Ik probeer als ik terug rol altijd zo te doen dat hij het zou kunnen nadoen, maar het kwartje valt nog niet.
2 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Herkenbaar! Hier ook een mega gefrustreerd ventje die graag op zijn buik ro ...
Ja, heel herkenbaar allemaal. Ik denk soms ook dat hij eerder gaat kruipen dan weer terug rollen 😅. Mijn zoontje die heeft idd ook een dag lang terug gerold voor dat hij van rug naar buik ging. Maar hij lijkt dat idd te zijn vergeten haha