8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben zelfs liever dat niemand behalve wij zelf mama en papa aan het gezicht komen, dit omdat ze nog zo klein en kwetsbaar zijn. Dus kijken en vasthouden mag, maar niet aan het gezichtje zitten, dit moet gewoon gezegd kunnen worden zonder dat mensen daar boos over zouden mogen worden, wij zelf moeten soms nog de grens duidelijk maken en onze dochter is nu 6 weekjes. Gewoon aan jullie eigen gevoel denken en daar naar luisteren, dat is altijd goed🫶🏼

2 jaar geleden

Reactie op Sharina Bombello

Wij hebben zelfs liever dat niemand behalve wij zelf mama en papa aan het g ...
Onze kleine word morgen 6 weken en ik heb nogsteeds geen bezoek toegelaten, pas na 8 weken. Zet je regels voor dat je bezoekers over de vloer laat komen. Het is jou kind en niemand kan daar boos om worden. Als bezoekers zich er niet aan kunnen houden dan kunnen ze de baby niet zien. Zet jullie gevoel voor op ❤️

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties lieve dames.. dat geeft me wat meer kracht en vertrouwen dat ik dat gewoon moet kunnen aangeven.

2 jaar geleden

Ik weet niet of jij instagram hebt maar deze vrouw maakt heel veel video's over grenzen aangeven als het om baby's gaat en hoe te reageren als mensen daar niet goed op gaan. @organicallymaddie

2 jaar geleden

Ik snap je volledig mijn zoontje is nu bijna 7 weken en is al 2 keer verkouden geweest nu nog steeds en wat een nachtmerrie is dat met een kleine baby. Je wilt natuurlijk ook voorkomen dat hij wat pikt van iemand anders ik zou eigenlijk de baby niet een geven ik heb een paar bezoeken gehad deze week en heb de baby altijd in mijn armen gehad gewoon niet eens gevraagd of ze hem wilden pakken. Als ze een ander keer komen wanneer hij ouder en sterker is dan zal dat zeker kunnen. Ik geef bv dus dat hang die aan mijn borst als er bezoek is … 🤣 wel moet ik zeggen dat we pas vanaf deze week bezoek ontvangen alleen familie en een paar close vriendinnen zijn geweest

2 jaar geleden

Bij de arabische mensen is dit heel normaal en ik vind het juist aandoenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Bij de arabische mensen is dit heel normaal en ik vind het juist aandoenlij ...
Snap ik helemaal en ik hou echt van mn buren en t is ook heel lief bedoelt, maar ik vind het gewoon niet prettig momenteel tot hij ietsje ouder is.. en heel veel mensen hebben dit trouwens dat ze graag gelijk kusjes geven of aan zn gezicht zitten..

2 jaar geleden

Reactie op MelissaTwinmom

Ik weet niet of jij instagram hebt maar deze vrouw maakt heel veel video's ...
Dankjewel! Heb ik zeker wat aan heb haar gevonden