75 Reacties
3 maanden geleden
Het lijkt me heel gezellig om nog een kindje te krijgen maar voor nu vind ik het nog wel even lekker zo en moet ik er nog niet aan denken om nu weer zwanger te worden… ik denk dat we in ieder geval willen wachten tot ons ukkie 1 jaar is 😉
3 maanden geleden
Same 😂 hier kriebelt het ook al maar vinden we het ook nog te vroeg. Denk wel dat we niet al te lang gaan wachten nog, aangezien het hier niet helemaal vanzelf ging om zwanger te worden de eerste keer.
3 maanden geleden
Heey! Jaaa heel sterk gevoel voor nog een kindje, terwijl we altijd hebben gezegd dat we er wel wat tijd tussen willen hebben.
Maar onze kleine meid zien opgroeien maakt echt dat ik het allemaal nog een keer wil meemaken.
Onze kleine meid is ook net 5 maand.
Echt weer zwanger worden zit nog niet op te wachten. Mijn man wacht het liefst nog 2 tot 4 jaar haha. Denk dat jet ergens daar tussen wordt, als het ons nog een keer gegund is.
3 maanden geleden
ja heel graag maar wachten niet omdat het niet makkelijk gaat en ik al op leeftijd ben 😇
3 maanden geleden
Ja hier ook! Baby nr 2 is bijna 5 maanden. Ben nog niet ongesteld ivm bv. En oh ja, nog niet heel vaak aan het oefenen 😂 Tussen nr 1 en 2 zit 1,5 jaar en ik moet zeggen, het is best zwaar. Maarrrrrrr 2 jaar ertussen lijkt me wel mooi. In februari bevallen met de mooie tijd (ahum Nederlandse zomer..) in het vooruitzicht werkt ook goed merk ik! Dus denk nadat de baby een jaar is weer proberen.. maar stiekem zou ik nu wel weer willen haha. Plus mijn droom is wel een groot gezin, alleen moet mijn man het ook nog even inzien 😂
3 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ja hier ook! Baby nr 2 is bijna 5 maanden. Ben nog niet ongesteld ivm bv. E ...
Haha over het oefenen gesproken te hebben… ik kan gewoon geen zin krijgen de afgelopen maanden 🙈😅 hebben jullie hier ook last van . .
3 maanden geleden
Pff geef me een elftal vandaag nog. Ondanks dat ik het echt wel pittig vind en flink onderschat heb (sorry alle mama’s waarvan ik ooit gedacht heb ja dan doe je toch gewoon…) we wachten tot Luna 1,5 is.
3 maanden geleden
Mijn oudste is nu 20 maanden en de jongste is volgende week 6 maanden. Absoluut geen spijt van🥰Het is aanpoten maar een derde kriebelt zeer zeker. Als ik zie hoe de oudste met de kleine omgaat dan smelt ik helemaal weg. Dit zou ik graag nog eens willen meemaken, we hebben ook een wens voor een groot gezin dus ik hoop dat ons dit nogmaals word gegund.
3 maanden geleden
Ja super herkenbaar! Ons zoontje is ook 5 maanden en ik zou het zó graag allemaal nog eens meemaken. Ik voel ook echt heimwee naar deze bijzondere periode. Mijn verstand en gevoel zijn daarin wel in conflict met elkaar. Mijn gevoel zegt dat ik er heel graag al wel weer voor zou willen gaan, maar mijn verstand zegt dat het beter is om nog even te wachten. Echter heeft het ruim een jaar geduurd voor ik (blijvend) zwanger mocht raken van ons zoontje dus als het nu weer zo lang zou duren zou ik het wel alweer willen proberen. Wanneer maak je de juiste keuze hè? Zo lastig!
3 maanden geleden
Dit gevoel herken ik zeker! We willen sowieso nog een tweede kindje (als ons dit gegund is) maar ik wil eerst even volop van Kristy genieten. We willen er ongeveer 2,5 jaar tussen hebben maarja dat heb je niet echt in de hand natuurlijk 😅.
Scheelt wel dat ik de momentjes op korte termijn via mijn zusje nog eens kan meemaken want ze is zwanger en in februari 2025 uitgerekend 🙈🥰😊
3 maanden geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Haha over het oefenen gesproken te hebben… ik kan gewoon geen zin krijgen d ...
Haha ja… maar dat komt ook omdat mijn fysiek nog vaak ‘ten dienst is van’ de kids. Als de baby niet drinkt of troost nodig heeft, dan heb ik een peuter die wil knuffelen en bij me wil zitten en mijn partner die ook wil ‘knuffelen’. En met een beetje geluk heb ik ook even tijd voor mezelf. Daar bovenop nog chronisch moe en hormonen, tsja.. Mijn partner snapt het gelukkig 😜
3 maanden geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Haha over het oefenen gesproken te hebben… ik kan gewoon geen zin krijgen d ...
Ja heb ik ook😂 dacht dat ik de enige was
3 maanden geleden
Reactie op Angie02
Zwanger worden was bij mij niet makkelijk en had ook een keizersnee. 6 maan ...
Zou je al eerder zwanger willen worden dan 12 maanden na je ks? Kan me voorstellen als het zwanger worden niet makkelijk ging bij de eerste dat je wat eerder wil beginnen
3 maanden geleden
Reactie op Rian31C
Ja super herkenbaar! Ons zoontje is ook 5 maanden en ik zou het zó graag al ...
Ja precies dit inderdaad! Het is zo’n mooie bijzondere tijd en wil ook zo graag die kraamtijd nog eens meemaken. Ik had ook een fijne zwangerschap en vond het ook echt leuk om zwanger te zijn (alleen de ks was een tegenvaller)
3 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Ja precies dit inderdaad! Het is zo’n mooie bijzondere tijd en wil ook zo g ...
Jaa! Ik merk in mijn omgeving dat de meeste mama’s blij zijn dat die periode voorbij is. Ik voel dat dus helemaal niet. Ik heb zo genoten van alles🥹. Ik schreef er al eens dit over: https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/heimwee-naar-de-zwangerschap-bevalling-en-kraamtijd-BLejZaX?utm_source=24Baby&utm_medium=app
Zo fijn om te horen dat er meerdere mama’s zo in staan en dat ik niet raar ben😂 ook heel benieuwd wanneer het goed genoeg voelt om voor een tweede kindje te gaan. Vind het nu alweer spannend 😍
3 maanden geleden
Herkenbaar, de wens voor een tweede is ook enorm aanwezig! Maar ik ben bevallen met een keizersnede (ongepland) en wil mijn lichaam voldoende tijd geven om te helen (moet ook minstens een jaar wachten) Ik wil heel graag voor een vbac proberen (indien mogelijk). Zelf willen we 2 jaar wachten zodat ons eerste kindje naar school is (België is dit vanaf 2,5 jaar) Zo heeft ons eerste kindje alle aandacht gehad, en zou ik dan ook alle aandacht kunnen hebben voor ons tweede 😊
3 maanden geleden
Reactie op mamaaa97
Herkenbaar, de wens voor een tweede is ook enorm aanwezig! Maar ik ben beva ...
Ja same here. Het is ook beter voor je lijf om even af te wachten. Ik zou ook heel graag een vbac willen proberen. Hopelijk lukt dat tegen die tijd 😊