75 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

Het eerste wat ik tegen mijn man zei na de bevalling "dit is de laatste he" ...
Wat fijn dat je het gevoel van compleet zijn nu ervaart. Dat lijkt me zo fijn, dan weet je ook zeker dat het ‘klaar’ is. Ik ben heel benieuwd of en wanneer ik dat ga voelen. Voor nu voelt het in ieder geval nog niet compleet 🤍

3 maanden geleden

Reactie op mamaaa97

Oh dat geeft mij wel goede moed! 😄 hebben ze een reden gevonden waarom je ...
Niet echt, buiten dat het kind er blijkbaar niet klaar voor was om geboren te worden (10 dagen overtijd en nog niets ingedaald)

3 maanden geleden

Reactie op karien84

Niet echt, buiten dat het kind er blijkbaar niet klaar voor was om geboren ...
En hoe is je bevalling dan gestart? Ben je ingeleid geweest? Mijn vliezen waren gebroken een week voor mijn uitgerekende datum, maar hij was ook nog niet ingedaald

3 maanden geleden

Hier kan ik de gedachte ook niet uit mijn hoofd zetten voor een tweede. Ik heb nooit een kinderwens gehad tot een aantal jaren geleden. Ons meisje was een cadeautje, maar ik moest wel even slikken. We zitten/zaten midden in een verbouwing. Mijn zwangerschap was allesbehalve gemakkelijk en ik heb nooit op die roze wolk gezeten. Ik hoor het me nog zo zeggen "Noooiiit meer!" De bevalling verliep prima en toen we thuiskwamen was ik boempats halsoverkop verliefd op haar. En nu zit dat knagende gevoel voor een tweede al een tijdje in mijn hoofd.. Er zijn wel wat beren op de weg. We zouden moeten verhuizen , mijn vriend wil niet (hij heeft nog een 11jarige zoon uit een vorige relatie) Ik vind dit al rete zwaar, ik denk niet dat ik een tweede erbij aan kan.😂 Financieel uiteraard ook een factor.. En toch.. 😂

3 maanden geleden

Reactie op Ninthe💗

Ik heb ook sinds kort dat gevoel heel erg weer. Gewoon de babyfever en de ‘ ...
Precies dit!

3 maanden geleden

Fascinerend he! Ik vond zwanger zijn helemaal niks 😅 alhoewel ik ook daar nu anders op terug kijk dan toen het zo was haha. Bevalling viel me heel erg mee en onze uk is echt een zonnetje. Heb heel streng met mezelf afgesproken dat we dit gesprek weer kunnen gaan voeren als hij 1 is. Want hier kribelt het idd ook al haha, maar wil mijn lijf wel echt dat jaar gunnen

3 maanden geleden

Bij mij borrelt het ook alweer op. Alleen ben ik helemaal uitgescheurd bij de 1e bevalling. Wil alsnog 2e kindje maar vind het stiekem toch wel eng dat ik weer ga uitscheuren… ik wacht ong een jaar na deze en dan gaan we weer proberen voor 2e

3 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Ik ben met 35 weken al bevallen ik had lang gebroken vliezen zonder dat ik ...
Oh jeetje dat zal vast even schrikken zijn geweest! Ja gek is dat he! Ik moet alleen niet denken aan weer een ks. Zou zo graag natuurlijk willen bevallen. Mja als het zo is, dan is het zo. Je krijgt er zoveel moois voor terug!

3 maanden geleden

Maar voorlopig nog even niet! Dit jaar nog even afwachten en mijn lijf de tijd geven te herstellen. En natuurlijk volop genieten van mijn meisje

3 maanden geleden

Reactie op okok33

Bij mij borrelt het ook alweer op. Alleen ben ik helemaal uitgescheurd bij ...
Ik was ook gehecht bij de eerste bij de tweede was het niet nodig hij was klein en woog niet veel. Daarnaast heb ik mij verdiept op het puffen heb geen druk gezet maar met de golven meegepuft. Totaal andere bevalling dus

3 maanden geleden

Reactie op mamaaa97

En hoe is je bevalling dan gestart? Ben je ingeleid geweest? Mijn vliezen w ...
Bij de eerste ingeleid (pre-inductie met vaginale capsules, niet verder dan dat geraakt...) op zondag om 20u gestart met de medicatie maar op dinsdagavond 18u toch overgegaan op keizersnede. Bij de tweede is mijn water spontaan gebroken dinsdag om 4u20, om 22u begonnen de eerste weeën en woensdag om 5u50 geboren zonder weeënopwerkers.

3 maanden geleden

Reactie op karien84

Bij de eerste ingeleid (pre-inductie met vaginale capsules, niet verder dan ...
Phooo. 2 niet echt fijne bevallingen

3 maanden geleden

Ik herkende dat bij me eerste ook! Bij de eerste ks gehad, na 11 maanden was ik weer zwanger en toen vaginaal bevallen.

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

Phooo. 2 niet echt fijne bevallingen
De tweede was heftig met de weeënstorm, maar kijk er wel positief op terug. Op die 1ste niet zo...