28 Reacties
één maand geleden
Inmiddels anderhalve week op 2 zakjes movicolon en nu eindelijk is de ontlasting zacht en loopt het goed door!!! Vandaag ook tweede behandeling osteopaat gehad, ik merk kwa ontlasting denk ik nog niet veel maar ik zie dat ze minder spierspanning en krampen heeft dus over twee weken weer! Ik ben me zeer bewust van het feit dat het zeker niet goed is om wat dan ook lange tijd te geven maar helaas zie ik even geen andere oplossing. Vannacht eindelijk goed geslapen doordat het eindelijk op gang is… maar wat hier gezegd wordt van wisselen van voeding en nieuwe dingen dat dit direct op de darmen werkt en ze hier weer 1 of 2 weken aan moeten wennen herken ik ook! Dus zeker ook iets om in de gaten te houden!! En volg je moederhart!!! Want alleen jij kent je eigen kind het best🥰 hoe gaat het nu bij jullie Rossie?
één maand geleden
Reactie op Mrts85
Inmiddels anderhalve week op 2 zakjes movicolon en nu eindelijk is de ontla ...
vandaag na 8 dagen gepoept (harde keutels) nadat ik klysma erin heb gestopt! en ze huilde het uit van de pijn.. mn hart deed er pijn van. huisarts had lactulose voorgeschreven maar heb t toen ze baby was een keer gegeven en ze had zo’n krampen ervan dat ik nu zo bang ben om het te geven.. maar ik moet er misschien toch mee beginnen want het is niet te doen!
één maand geleden
Mijn dochtertje had hier ook wat last van na een antibiotica kuur en ik geef haar nu pro biotica druppels en haar ontlasting is weer normaal. Ik kwam hierop door het boek van 'de groenevrouw'. De poepdokter junior. Hierin staan veel verschillende adviezen over ontlasting van kids en hoe je dit positief kan beïnvloeden. Misschien hebben jullie er wat aan.. echt vervelend als ze zo last hebben
één maand geleden
Reactie op Rossie1509
vandaag na 8 dagen gepoept (harde keutels) nadat ik klysma erin heb gestopt ...
Floralix (movicolon) werkt hier beter dan lactulose! Ze heeft vandaag al 5😱 poep luiers gehad… maar ze is veel aan het persen … best zielig… denk dat de osteopaat begint te werken!
één maand geleden
Reactie op jessie1111
Mijn dochtertje had hier ook wat last van na een antibiotica kuur en ik gee ...
probiotica neemt ze al vanaf haar geboorte. ik ga morgen beginnen aan lactulose! hopen dat de krampen meevallen.
één maand geleden
Reactie op Rossie1509
probiotica neemt ze al vanaf haar geboorte. ik ga morgen beginnen aan lactu ...
Sterkte💗