45 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben bijna een maand eerder bevallen en deze week voor het eerst ongesteld, geef al vanaf het begin flesvoeding. Stond op het punt om toch maar eens de huisarts te bellen maar gelukkig nu niet meer nodig !

5 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

27-2 bevallen, wel borstvoeding, nog niet zwanger
Ik ga ervan uit dat dit een typfout was. Maar ik ben blij voor je dat je niet nu alweer zwanger bent😂

5 maanden geleden

15 februari bevallen en nog niet ongesteld (borstvoeding)

5 maanden geleden

10 maart bevallen en nu voor het eerst ongesteld. Bouw de bv vrij rigoureus af. Zou dat er iets mee te maken hebben?

5 maanden geleden

1 februari bevallen, bijna volledig afgebouwd met borstvoeding en nog niet ongesteld.

5 maanden geleden

Ohhhh wat fijn voor iedereen! 20-02 bevallen en al voor de derde keer ongesteld 👎 geef nog steeds live borstvoeding. En bij de laatste ongesteldheid zelfs al weer buikkrampen ☹️ de vorige twee waren alleen beetje bloed weinig andere klachten.

5 maanden geleden

Ik was al vrij snel ongesteld geworden na de bevalling… ben 19 februari bevallen en 2 april eerste menstruatie

5 maanden geleden

9 februari bevallen, nog steeds volledig borstvoeding aan het geven en nog niet ongesteld geweest. Mij hoor je niet klagen hoor.

één maand geleden

Ik geef borstvoeding en ben net op de 7de vermaandag van mijn zoontje voor de eerste keer ongesteld geworden. Ik had gehoopt dat het nog langer zou duren. De oudste was 9 maanden toen ik de eerste keer mijn maandstonden kreeg.

één maand geleden

Hier ook nog niet. 19 feb bevallen en 5,5mnd borstvoeding gegeven. Nu al ruim maand niet meer, maar n9g niet ongesteld.

één maand geleden

Hier ook nog niet. Geef wel nog fulltime bv. Even afwachten nog

één maand geleden

Hier ook nog niet ongesteld. Bijna 1,5mnd geleden gestopt met bv en deed het toen ook al even gedeeltelijk met kunstvoeding. Van 10 feb is mijn zoontje.

één maand geleden

Ik gaf geen borstvoeding zoontje is 8 maanden en was na drie maanden bevalling weer ongesteld

één maand geleden

hier borstvoeding. mijn meisje is van 27 feb en nog steeds niet ongesteld

één maand geleden

Reactie op Marianne1706

Hier ook nog niet ongesteld. Bijna 1,5mnd geleden gestopt met bv en deed he ...
Vandaag ongesteld geworden voor het eerst. Tot nu toe niet erger of buikpijn oid dan voor zwangerschap. Hopelijk blijft het zo😅

één maand geleden

Ik ben op 22 februari bevallen en was al na 3 weken weer ongesteld 🥲. Ben je inmiddels wel al weer ongesteld geworden?

één maand geleden

Hier 13 februari bevallen en ook nog niet weer ongesteld, wel in de tussen tijd 3 maanden de pil geslikt maar dit beviel niet goed, ga van de week langs de huisarts

één maand geleden

Helaas was ik al na 7 weken ongesteld geworden en ook op 28 feb bevallen

één maand geleden

Hier wel nu met 8 maanden borstvoeding

één maand geleden

Hier nog steeds niet. Fulltime borstvoeding . Baby nu 7,5 maanden