15 Reacties

vorig jaar

Ik heb de Novi Baby! Ben er super blij mee 😄 ze zit er comfortabel in en de manier van wiegen is hetzelfde als de baby Björn.

vorig jaar

Wij hebben hier de Novi... Is ook nog eens in de aanbieding via kruidvat of babypark geloof ik... Wij zijn hier nog dagelijks zeer tevreden over.

vorig jaar

Ik heb de kinderkraft ook een goede!

vorig jaar

Wij hebben de baby bjorn. Beste aankoop geweest zo ontzettend veel gebruikt met onze dochter en onze zoon vind hem nu ook al heel fijn

vorig jaar

Die is tweedehands trouwens ook veel te krijgen. Scheelt toch al snel de helft en je kan het gewoon wassen

vorig jaar

Wij hebben de novibaby en zijn er super blij mee. Schoonouders hebben de baby bjorn, daar zit ze ook graag in. Zij hebben hem voor €60 op marktplaats gekocht. Dat kan je evt ook doen.

vorig jaar

Wij zijn ook super blij met de Novi baby! Wordt dagelijks gebruikt!

vorig jaar

Hier baby Björn. Gebruik ‘m mega veel. Ook bij de eerste. Heb ‘m tweedehands via Vinted. Ook voor mijn moeder gekocht. Heb er zo’n houten speelgoed ding bij.

vorig jaar

Reactie op Babyfeverrr

Hier baby Björn. Gebruik ‘m mega veel. Ook bij de eerste. Heb ‘m tweedehand ...
Heb even gekeken maar op Vinted heb je een mooie voor 80 euro. En de hoes kan je gewoon wassen.

vorig jaar

Vanaf welke leeftijd hebben jullie deze in gebruik genomen? Wij hebben er ook een staan, maar nog niet echt gebruikt. Onze kleine is 7 week 4 dagen

vorig jaar

Reactie op Jupiter22

Vanaf welke leeftijd hebben jullie deze in gebruik genomen? Wij hebben er o ...
Ik gebruik ‘m sinds 5 weken denk ik. Je hebt verschillende standen. Hij ligt nu op de meest horizontale stand.

vorig jaar

Even ander vraagje voor diegene met een Novi bouncer. Kan je hem helemaal plat opbergen? Ik zoek vooral iets wat makkelijk aan de kant kan met alles wat we al hebben😅

vorig jaar

Reactie op Kirrx

Even ander vraagje voor diegene met een Novi bouncer. Kan je hem helemaal p ...
Ja dat kan :)

vorig jaar

Ik zag dat de Novi maar tot 9 kilo gaat en de baby bjorn tot 13 kilo. Zitten ze na 9 kilo nog hierin? Geen idee 🙈

vorig jaar

Reactie op G_w_e_n_n

Ik zag dat de Novi maar tot 9 kilo gaat en de baby bjorn tot 13 kilo. Zitte ...
Dat ligt aan de bouw van je kindje. Mijn dochter van 2,5 is 10 kilo dus zou nog mogen maar zit er allang niet meer in natuurlijk. Dr broer gaat al veel eerder 10 kilo wegen