10 Reacties
2 maanden geleden
Ik had hier vandaag contact over met t cb, Luna haar ontlasting is net iets harder. Ik kreeg t advies meer water en kiwi.
2 maanden geleden
De kleur van de pamper geeft mij de illusie dat ze misschien te weinig water/vocht binnen krijgt? Krijgt ze bij de vaste voeding water? Daarnaast kan je proberen een klein beetje extra olie in de groenten te voegen, dan schuift het goed/is het zachter en is nog goed voor de hersenontwikkeling ook nog 😉🤪
2 maanden geleden
Hier ook een dochter die daar last van heeft (6 maanden, kv en hapjes).. sinds 4,5 maand is de ontlastig wat harder geworden, ik ben toen gestopt met de droomvoeding om 23u en begonnen met hapjes dus denk dat het daar aan ligt.
soms lijkt t net een konijntje (droge keuteltjes) en soms een hard drolletje.. ik doe nu 190 ml water in de fles ipv 180 met 6 schepjes, bij fruit en groente bied ik water aan, ik vermijd banaan momenteel en geef haar peer en pruimen. Gister had ze een luier met harde drolletjes maar daarna een explosie tot bijna in haar nek 😅 had gehoopt dat dit een reset was, maar vandaag heeft ze niet gepoept dus denk morgen wel weer hard
2 maanden geleden
Dit heeft mijn zoontje ook wel eens, komt door hapjes en wenen van de darmen. Ik geef dan pruim (zo’n potje bio babyvoeding van de ah) werkt als een tierelier
2 maanden geleden
Reactie op Ik54321
Zorgt banaan juist voor verstopping?
Ja zeker weten. Pruim en kiwi maken het soepeler
2 maanden geleden
Reactie op Ik54321
Mag je bij zes maanden kiwi geven?
Ja hoor! Je mag alleen geen zuivel, rauw vlees of vis, lever producten en honing geven. En natuurlijk geen zout of suiker. Voor de rest mag je kindje gewoon alles hebben.
https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zwanger-en-kind/eerste-hapjes/wat-kun-je-beter-niet-geven-aan-je-kindje-.aspx