229 Reacties

5 maanden geleden

Ik volg, die van mij is nu 3 maanden

5 maanden geleden

Ik volg

5 maanden geleden

Reactie op Amber04

Ik volg, die van mij is nu 3 maanden
idd onze ook.

5 maanden geleden

Wij gaan het vandaag proberen met gekookte wortels, als ze het niks vind proberen we het over een maand gewoon nog eens🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op nikki2204

Wij gaan het vandaag proberen met gekookte wortels, als ze het niks vind pr ...
hoe oud is ze? :)

5 maanden geleden

Reactie op Grote Wens Mama

hoe oud is ze? :)
Vandaag 3 maanden

5 maanden geleden

Ik ben met 15+3 begonnen met banaan 3 lepels per dag

5 maanden geleden

Ik ga volgende week, als zoontje 4 maanden is, beginnen. Denk met wortel ook

5 maanden geleden

Bij precies 4 maanden (afgelopen zaterdag). Hij heeft nu wortel en appel gehad. De eerste keer vond hij het super vreemd maar nu, na enkele dagen gaat zijn mond gelijk open als het lepeltje er aan komt. We hebben het per ijsblokje ingevroren en dat eet hij makkelijk op. We hebben zaterdag tm dinsdag wortel gegeven en gisteren voor het eerst appel. Over een paar dagen gaan we naar bloemkool.

5 maanden geleden

Ik twijfel steeds. Hij is nu 4 maanden (17 weken) en al druk bezig met zijn mondje/tong dus denk dat hij wel al zou willen maar waar begin je mee😅

5 maanden geleden

Reactie op Babyfebruari

Bij precies 4 maanden (afgelopen zaterdag). Hij heeft nu wortel en appel ge ...
Die van ons is ook afgelopen zaterdag 4 maanden geworden. Wij zijn begonnen met bloemkool, zoete aardappel, banaan en peer

5 maanden geleden

Wij zijn met 3,5 maand gestart met wortel. Dit ging er gelijk goed in

5 maanden geleden

Reactie op Lindaax

Ik twijfel steeds. Hij is nu 4 maanden (17 weken) en al druk bezig met zijn ...
ja idd onze dochter wordt deze week 3 maanden, maar is al een dikke 2 weken druk bezig met haar mondje/tong. en ze wil er ook altijd bij zijn als we aan het eten zijn, dan bekijkt ze ons van en IK??? :D :D ze kan eigenlijk al goed haar mondje open doen als ik bactiol en haar vitamine geef met de lepel.

5 maanden geleden

Gister bij het cb geweest en die adviseerde om met 4 maand rustig aan te starten.. 3 theelepeltjes per dag.. ook om de motoriek etc te laten ontwikkelen. Ze adviseerde gewoon zo gevarieerd mogelijk te doen , maakte niet zoveel uit wat eerst en waarschijnlijk wordt alles de 1e keren uitgespuugd maar ook dat is niet erg.. m'n zoontje is nu 3 maand en 1 week dus begin met een week of 3/4..

5 maanden geleden

Begonnen met 15 weken met een paar lepeltjes per dag. Oa banaan, wortel en peer. Ik had wel zo'n blad meegekregen van het cb waar je het beste als eerste mee kunt starten

5 maanden geleden

Gister bij cb geweest, gaven aan met 4 maanden oefen hapjes en meteen al met pindakaas (hebben een folder via de mail gestuurd om op te bouwen) omdat er allergieën voor pinda in de familie zitten en dochter heeft ook kma. Ze is van 20-02

5 maanden geleden

Ik volg!

5 maanden geleden

Wij gaan met 6 maanden beginnen. Daarvoor krijgt ze nog volledig borstvoeding (als m’n productie genoeg blijft).

5 maanden geleden

Reactie op nikki2204

Wij gaan het vandaag proberen met gekookte wortels, als ze het niks vind pr ...
Hoe is het gegaan?

5 maanden geleden

Reactie op anne1999x

Hoe is het gegaan?
Ze vond het maar bijzonder, gisteren een banaan hapje geprobeerd en dat ging beter