229 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Amber04
Ik volg, die van mij is nu 3 maanden
idd onze ook.
5 maanden geleden
Reactie op nikki2204
Wij gaan het vandaag proberen met gekookte wortels, als ze het niks vind pr ...
hoe oud is ze? :)
5 maanden geleden
Bij precies 4 maanden (afgelopen zaterdag). Hij heeft nu wortel en appel gehad. De eerste keer vond hij het super vreemd maar nu, na enkele dagen gaat zijn mond gelijk open als het lepeltje er aan komt. We hebben het per ijsblokje ingevroren en dat eet hij makkelijk op. We hebben zaterdag tm dinsdag wortel gegeven en gisteren voor het eerst appel. Over een paar dagen gaan we naar bloemkool.
5 maanden geleden
Reactie op Lindaax
Ik twijfel steeds. Hij is nu 4 maanden (17 weken) en al druk bezig met zijn ...
ja idd onze dochter wordt deze week 3 maanden, maar is al een dikke 2 weken druk bezig met haar mondje/tong.
en ze wil er ook altijd bij zijn als we aan het eten zijn, dan bekijkt ze ons van en IK??? :D :D
ze kan eigenlijk al goed haar mondje open doen als ik bactiol en haar vitamine geef met de lepel.
5 maanden geleden
Gister bij het cb geweest en die adviseerde om met 4 maand rustig aan te starten.. 3 theelepeltjes per dag.. ook om de motoriek etc te laten ontwikkelen. Ze adviseerde gewoon zo gevarieerd mogelijk te doen , maakte niet zoveel uit wat eerst en waarschijnlijk wordt alles de 1e keren uitgespuugd maar ook dat is niet erg.. m'n zoontje is nu 3 maand en 1 week dus begin met een week of 3/4..