229 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op mamaaa97
Het is dat! Ons zoontje is volgende week zaterdag 5 maanden en weegt 7,5 kg ...
Ik denk ook dat de mijne in de buurt van 7kg zit hij is 4,5 maand en is ook best grote baby hihi
3 maanden geleden
Reactie op Maris97
Dankjewel! Die had ik nog nooit gezien. Onze dochter is best klein volgende ...
Hier word het zelfde gedronken ze is bijna 5 maand 6,5 kilo dus het is net hoe ze het opslaan niet de hoeveelheid. Ik zou me er niet druk om maken. Er word gewoon doorgeslapen overdag om de 3 uur 150ml . En een paar hapjes groente en fruit
3 maanden geleden
Reactie op kaya14
He maar 125gr groente per dag is toch echt wel veel? 1 blokje is 10gr toch? ...
Nee ik denk dat dit wel klopt. Ik vind dat vlees of vis bij 5 maanden ook kan. Dit zijn gewoon richtlijnen .. gewoon op gevoel en wat bij je kleintje past
3 maanden geleden
Reactie op azahafsa
Ik heb ook nog een vraagje. Vanuit het consultatiebureau zeggen ze dat je o ...
Omdat je mij een goede tip gaf! Ik heb vandaag wortel zoete aardappel een eitje en pindakaas gemixt. Is wel goed als je dat doet voor de eiwitten:)
3 maanden geleden
Reactie op okok33
Kan dit ook wanneer de baby nog niet zelfstandig kan zitten?
Echt zelfstandig zitten is waarschijnlijk pas veel later dus dan moet ze tot 7 of 9 maand nog in het newborn setje zitten dat gaat niet passen en werken. Maar ze zit prima hoor! Gewoon proberen. En zeker niet te lang dan leg ik dr op een matje naast de eettafel of wipstoeltje maar om even een hapje te geven gaat dit veel beter!
3 maanden geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Nee ik denk dat dit wel klopt. Ik vind dat vlees of vis bij 5 maanden ook k ...
Daar ben ik het ook mee eens je moet idd vind ik zelf wel kijken of je kindje er zelf ook voor open staat en of die er geen krampjes van krijgt maar die van ons eet ook al potjes groenten en fruit en is 5 maanden oud. Dat gaan super de ene avond een potje groenten en de andere avond op dat tijdstip de fles dan kan hij aan de smaken wennen
3 maanden geleden
Reactie op okok33
Hoeveel geven jullie tijdens 6 maanden? We zijn begonnen bij 4 maanden met ...
Kan veel meer mijn kindje is 5 maanden en eet al 2 potjes op van 125 gram, dus hij eet 125 gram fruit en 125 groente en dan nog 4 flessen drinken van 3 200ml en 1 270ml😊
3 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Kan veel meer mijn kindje is 5 maanden en eet al 2 potjes op van 125 gram, ...
125 gram groente*