229 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op anne1999x

Hoe is het gegaan?
Hahahahaha

5 maanden geleden

Reactie op nikki2204

Hahahahaha
HHahahaha heerlijk

5 maanden geleden

Onze dochter is donderdag 15 weken. We hebben vandaag voor het eerst een klein beetje wortel gegeven. Het smaakte haar nog niet echt, ze was vooral heel verbaasd 😄. Ze had erge honger, dus niet helemaal het beste moment gekozen 😅. We proberen het donderdag nog eens. Denk nu eerst om de dag. Dan vanaf 16 weken dagelijks en als het goed gaat langzaam uitbreiden ☺️

5 maanden geleden

Gebruiken jullie nog speciale lepeltjes? Of gewoon random siliconen bpa vrije achtige lepels?

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Gebruiken jullie nog speciale lepeltjes? Of gewoon random siliconen bpa vri ...
Ik zou voor een platter lepeltje gaan, dan krijgt je kindje het voedsel er makkelijker af en blijft het er niet in zitten https://mama.libelle.be/baby/eerste-lepeltje/

5 maanden geleden

Ze heeft gisteren voor het eerst gehad. Ze is nu 4 maanden en 1 week. Doperwten. Eerste hap trok ze een enorm vies gezicht maar daarna deed ze telkens haar mond wagenwijd open als ze de lepel aan zag komen dus uiteindelijk vond ze het toch enorm lekker☺️

5 maanden geleden

Heeft iemand van jullie de fasen van mama roos kookt gekocht? Vinden jullie het nuttig? Of onnodig?

5 maanden geleden

We starten met 6 maanden met de kleintjes methode.

5 maanden geleden

Vraagje: Maken jullie alles vers?

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Jaaa! Kleine moeite en veel vitamines

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Yes! Dacht dat het veel werk zou zijn, maar viel echt heel erg mee ☺️

5 maanden geleden

Wij geven al vanaf 3 maanden, fruithapjes 4 lepeltjes per keer andere dingen nog niet geprobeert dat doe ik pas vanaf 4 maand zoals bloemkool enz..

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Heeft iemand van jullie de fasen van mama roos kookt gekocht? Vinden julli ...
Ik heb hem nog niet gekocht maar overweeg het wel. Lijkt me heel makkelijk om een kant-en-klare boodschappenlijst en schema te hebben. Je moet al over zoveel nadenken 🤪

5 maanden geleden

Reactie op goudenvis

Ik heb hem nog niet gekocht maar overweeg het wel. Lijkt me heel makkelijk ...
Ik ga hem kopen! Zie net dat je hem bij CZ kan declareren.. dus dat ga ik doen 😄

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Ik ga hem kopen! Zie net dat je hem bij CZ kan declareren.. dus dat ga ik d ...
Oh is een cursus ‘lekker leren eten’ voor €60. Die kan je dan declareren bij CZ 😄.

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Heeft iemand van jullie de fasen van mama roos kookt gekocht? Vinden julli ...
Ja gekocht en deze week alles gemaakt. Ik was wel iets langer bezig dan dat zij zegt, maar in 1 dag alles klaar voor 60 dagen. Hoef ik daar niet meer over na te denken

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Ik ga hem kopen! Zie net dat je hem bij CZ kan declareren.. dus dat ga ik d ...
Mag ik vragen waar je dat hebt gezien van het declareren? ☺️

5 maanden geleden

Reactie op xKimJ

Afhankelijk van je aanvullende verzekeringspakket is vergoeding mogelijk. Deze tabel staat bij ‘voedings advies’ op de website van cz

5 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Oh is een cursus ‘lekker leren eten’ voor €60. Die kan je dan declareren bi ...
Welke maanden kies je dan?

5 maanden geleden

Reactie op xKimJ

https://www.cz.nl/vergoedingen/online-gezondheidsprogramma Hier staat dan ook mama roos kookt. Als je die link aan klikt komt er een programma voor €60 en krijg je toegang tot fase 1 en 2!