229 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Ja mijn zoontje vandaag diarree en spugen.. heeft hij nog geen enkele keer ...
Hier ook precies zo! Hij is wel ook verkouden dus dacht dat ie misschien daardoor moest spugen. Maar ben ook begonnen met wortel afgelopen dagen
5 maanden geleden
Reactie op Juni2021boy
Hier ook precies zo! Hij is wel ook verkouden dus dacht dat ie misschien da ...
Ja vandaag had mijn zoontje het en ik hoorde ineens onweer in zijn buikje en toen kwam het er ineens allemaal met een vlaag uit zo zielig.. hele spuitluier vol, ook wat onrustig met slapen terwijl hij normaal heel makkelijk is.
5 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Ja vandaag had mijn zoontje het en ik hoorde ineens onweer in zijn buikje e ...
Klinkt echt exact zoals bij mijn zoontje.. toch maar even stoppen met wortel misschien. Zou t ook kunnen dat ze nog niet klaar zijn voor hapjes of zal t gewoon wennen zijn voor de darmpjes? 🧐
5 maanden geleden
Reactie op Juni2021boy
Klinkt echt exact zoals bij mijn zoontje.. toch maar even stoppen met worte ...
Kan ook zijn dat de darmen eraan moeten wennnen.. maar ik moet zeggen ik lees op internet dat baby’s het eten uit je mond kijken als ze eraan toe zijn en smakken maar dat doet mijn zoontje nog niet, ik geef trouwens borstvoeding en jij? Ik heb het groente hapje vandaag ook maar overgeslagen
5 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Kan ook zijn dat de darmen eraan moeten wennnen.. maar ik moet zeggen ik le ...
Ik geef flesvoeding. Hij kijkt wel als ik eet maar is ook nog niet heel hebberig op t eten zelf. Misschien toch maar even wachten nog..
5 maanden geleden
Reactie op Juni2021boy
Klinkt echt exact zoals bij mijn zoontje.. toch maar even stoppen met worte ...
Ik herken wat jullie zeggen. Mijn zoon heeft nu weer groente gehad en was net mega onrustig in bed. Hoorde hem ook flink wat scheetjes laten.
De voeding vond hij wel lekker. Hij begon na een paar hapjes te huilen dat hij geen hapje kreeg, vervolgens stil toen ik hem weer eten gaf
Toch maar eens vragen aan het CB.
5 maanden geleden
Reactie op charf
Ik ga dit weekend beginnen met kleine hapjes, ik denk wortel. Hij is dan 15 ...
15 weken is omgerekend 3,5 maand. Wellicht nog wat vroeg?