Ik ben benieuwd, hoe voeden jullie je kleintje? Want onze meid kan echt nog niet zelfstandig rechtop zitten. Gewoon in een stoeltje wel en dan wat geven? Wij zijn er nog niet mee begonnen
Ik ben benieuwd, hoe voeden jullie je kleintje? Want onze meid kan echt nog ...
Wij in de wipstoel. Deze kan in drie standen en dan zouden we voor het voeden de meest rechtopstaande stand gebruiken. Doen we nu ook al met fles voeden.
Heeft iemand de gouden tip?
Onze meid eet oefenhapjes zo op, alleen nu het probleem; ze haat het om in een stoel te zitten. Of het nu een wipstoel is, Stokke stoel, maxi cosi.. ze wordt gewoon gek zodra we haar ergens inzetten en ze niet 'kan' bewegen.
Dus het eetmomentje wordt hierdoor echt verstoord.. en wil juist dat het een relax momentje voor haar wordt..
Heeft iemand de gouden tip?
Onze meid eet oefenhapjes zo op, alleen nu het ...
Oudste zat met 5 maand in een gewone kinderstoel kon niet fatsoenlijk zitten in newborn set van stokke. Later wel de babybjorn wipstoel. Maar was nooit lang
Wat bedoelen ze met zelfstandig zitten om hapjes te mogen krijgen ? Ik moet mijn kind in de stokke of wil stoel zetten en daar geef ik hem de eerste hapjes maar zelfstandig zitten ? Doen ze dit niet rond de 7de maand? Of later ? Ik volg het even niet …
Wat bedoelen ze met zelfstandig zitten om hapjes te mogen krijgen ? Ik moet ...
Ik denk dat ze hierbij dan vooral de rapley methode bedoelen. Daarvoor moet je volgens mij wel echt goed (al dan niet ondersteund met kussens) rechtop kunnen zitten.