229 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Ja. Dat zou ik wel doen. Dan maar even iets anders. Anders kan het een stri ...
Klopt hihi

4 maanden geleden

Vraagje, heeft jullie kindje ook zo’n last van obstipatie nadat jullie begonnen zijn met hapjes?

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Vraagje, heeft jullie kindje ook zo’n last van obstipatie nadat jullie bego ...
Ja mijne wel ! Ik probeer elke dag probiotica te geven dat helpt iets.

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Vraagje, heeft jullie kindje ook zo’n last van obstipatie nadat jullie bego ...
Niet echt heel hard maar wel dikkere poep waardoor meer kreunen en persen enzo, hij loopt ook rood aan. Voor de hapjes had hij dit totaal niet. Dus merk wel dat de darmen echt moeten wennen

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Ik heb ook nog een vraagje. Vanuit het consultatiebureau zeggen ze dat je o ...
Wij hebben vandaag een theelepel ei geprakt bij de gepureerde broccoli gedaan. Morgen voegen we een eetlepel ei toe.

4 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Wij hebben vandaag een theelepel ei geprakt bij de gepureerde broccoli geda ...
Oehh. Goeie, kan ik hier ook doen.

4 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Goeie tip! Wij gaan volgende week ei geven, ik zag dag 1 een theelepel, dag 2 een eetlepel en dag 3 2 eetlepels ei, alleen ons zoontje eet überhaupt nog geeneens een eetlepel groente😅 Dan wordt z'n hapje opeens veel groter dan wat hij nu krijgt, naja we zullen zien.

4 maanden geleden

Wij gaan pas beginnen van 6 maanden. En dan langzaam. Hoofd prio blijft nl borstvoeding. En we beginnen met groenten, zoals wortel en avocado. Pastinaak vond de oudste ook lekker. Dus echt groenten fijn gemaakt met bv bottenbouillon of roomboter/ghee.

4 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Wij gaan pas beginnen van 6 maanden. En dan langzaam. Hoofd prio blijft nl ...
Wij zijn wel met 4,5 maand begonnen, eerst alleen groente en nu sinds een paar dagen ook fruit, hij vindt echt alles lekker tot nu toe maar het is echt een super klein beetje, max een theelepel ofzo. Al merk ik nu wel dat hij meer zou lusten, hij wordt wild als het op is😆

4 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Hoe heb je het ei bereidt? Heb je dit gebakken of juist gekookt?

4 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Wij gaan pas beginnen van 6 maanden. En dan langzaam. Hoofd prio blijft nl ...
Sowieso blijft bv en kv hoofdvoeding oefenhapjes is extra erbij hihi en ik ben daar gister mee begonnen met wortel en hij is 18weken hihi😊

4 maanden geleden

Reactie op Zweedsebaby

Hoe heb je het ei bereidt? Heb je dit gebakken of juist gekookt?
We hadden gekookt ei gedaan.

4 maanden geleden

Wanneer breiden jullie uit na 2 x hapjes per dag? Dus een groentehapje op het ene moment en op dezelfde dag bv een ander fruithapje ?

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Wanneer breiden jullie uit na 2 x hapjes per dag? Dus een groentehapje op h ...
Als het ene hapje helemaal goed gaat meerdere dagen. Dan tweede hapje op de dag aanbieden. ☺️

4 maanden geleden

Reactie op azahafsa

Wanneer breiden jullie uit na 2 x hapjes per dag? Dus een groentehapje op h ...
Ik bied zowieso beide aan.. niet een bepaalde hoeveelheid gewoon mini beetje. Maar wel fruit & groente

3 maanden geleden

Wij gaan beginnen. Maar moeten de groente en fruit gepureerd zijn als in helemaal geen stukjes?

3 maanden geleden

Begin deze week begonnen en alles weer uitgespuugd maar sinds gisteren ‘snapt’ ze het opeens en wil ze een heel schaaltje leegeten en ‘gilt’ ze om meer als het op is 😅 vandaag wortel!

3 maanden geleden

Ik ben vandaag begonnen met pindakaas. Maar mijn kleintje die spuugde daarna letterlijk alles uit. Wat zijn jullie ervaringen? Want ik ben nu bang dat het een allergische reactie is.

3 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Wij gaan beginnen. Maar moeten de groente en fruit gepureerd zijn als in he ...
Ja het moet helemaal glad zijn inderdaad

3 maanden geleden

4 maanden en 1 week