26 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Overigens, hebben jullie babies ook "achteruit" lachen gedaan? 😂 Ze wilde ...
Ja!

3 maanden geleden

Hoe gaan jullie om met het gekrijs / gegil? Ik vind het zo heftig! Kan op zich best goed en lang mijn rust houden maar op gegeven moment is het op.. dan laat ik hem maar even liggen. Vind het zo zielig. Hebben ook geen idee waarom hij zo krijst. Hij doet het alleen met naar bed gaan / niet kunnen of willen slapen.

3 maanden geleden

Reactie op Elisedb

Hoe gaan jullie om met het gekrijs / gegil? Ik vind het zo heftig! Kan op z ...
Ja hier ook. Vooral bij naar bed gaan en ik denk dan ook dat het haar zelf niet lukt of ze wil niet. Maar ze doet het soms ook als ze moe is en over haar grens is. Ik blijf toch troosten, het liefst dat ze in bed blijft liggen terwijl ik troost. Als dat niet lukt toch oppakken en lopen.

3 maanden geleden

Reactie op Elisedb

Ik ga er meestal gewoon bij zitten. Ik weet écht niet wat het probleem is, dus leg mijn hand op haar buikje, kwam er laatst achter dat ze mijn vinger tegen haar wang/hals fijn lijkt te vinden en ik pak er een boek bij.. meestal wordt het redelijk snel minder. Het duurt voor je gevoel ook vaak een eeuwigheid, maar keek laatst op de klok en toen was de werkelijkheid korter dan dat het voelde. Dat besef helpt me ook stom genoeg.

3 maanden geleden

Oh ik herken jullie verhalen zo! Wij hebben er hier ook nog geen patroon in kunnen of het waarom ontdekt. Maar zoooo hard krijsen of als ze echt pijn heeft. Zelfs al een keer op de HAP gezeten, maar niets kunnen vinden. En dat dan van het een op het andere moment beginnen met krijsen, je wordt er echt radeloos en onzeker van..

3 maanden geleden

Reactie op Elisedb

Ah, deze herken ik! da’s echt frustratie dat je baby dus wel wíl slapen maar niet lukt. Ik zou in dit geval je baby wiegen tot slapen, en vaker overdag op bed leggen om dit stadium te voorkomen. Dit hielp bij ons super!