23 Reacties

2 jaar geleden

Vierde trimester? Is dat iets nieuws 🤪😂🫣😘 Even zonder gekkigheid. Ik vind de Mady van Zeeman ook te strak op mijn buik. Ik ben nu bijna 36 weken en draag gewone slips van de h&m maar dan een paar maten groter 😇

2 jaar geleden

Ik ben naar de zeeman gegaan en heb de mannen boxers met stretch gekozen, en een langer pijpje. De don heren stretch boxer. Eindelijk iets wat geen zeer doet, was een flinke zoektocht.

2 jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Vierde trimester? Is dat iets nieuws 🤪😂🫣😘 Even zonder gekkigheid. Ik ...
Het vierde semester bedoelen ze de eerste 3 maanden na de bevalling, wanneer je nog volop fysiek en mentaal hersteld van de zwangerschap en bevalling. Is bij ons een gebruikelijke term. Ik heb echte zwangerschapsonderbroeken die over mijn buik gaan uit den action. Niet sexy, wel praktisch en aangenaam.

2 jaar geleden

Het vierde semester bedoelen ze de eerste 3 maanden na de bevalling, wannee ...
Aha weer wat geleerd. Ik had er nog nooit van gehoord 🫣

2 jaar geleden

Welke maat Mady heb je genomen? Ik heb normaal een maat S/M en heb de Mady's in XL genomen, die zitten wel echt goed.

2 jaar geleden

Ik heb de hoge tailleslip van de Hema, maat of 2 te groot, zit heerlijk!

2 jaar geleden

Reactie op RooMie

Ik heb de hoge tailleslip van de Hema, maat of 2 te groot, zit heerlijk!
Deze heb ik ook! Een maatje groter dan normaal. Heel fijn

2 jaar geleden

Ik heb menstruatie slips van de HEMA, zitten heerlijk

2 jaar geleden

zwangerschapsonderboeken van de H&M! Niet te strak maar ook niet te los.

2 jaar geleden

Vandaag toevallig bij de primark xl ondergoed gehaald om deze reden. Moet ze nog wassen dus weet niet hoe ze zitten maar t waren dr 5 voor €4

2 jaar geleden

Ik heb ook de hoge (en normale) slips van de Hema. Heb normaal maat L en nu XL en het zit prima! Heb van de Mady XXL en die zitten helemaal niet zo lekker bij de buik inderdaad. Heb zelfs XXXL geprobeerd en dan is het bij de benen/kruis erg groot en de buik zit nog steeds niet helemaal comfortabel. Heb ze wel in m'n vluchtkoffer gedaan want daar kan veeeel kraamverband in.

2 jaar geleden

Thanks dames. Net een bestelling geplaatst bij Hema, ik ben benieuwd.

2 jaar geleden

Eerst van die net onderbroeken en erna trok ik gewoon boxers van mijn vriend aan🤣 nu weer van plan

2 jaar geleden

Na mijn (spoed)keizersnede was ik blij dat ik toch een paar hoge onderbroeken had die niet ter hoogte van de snede kwamen met de elastiek.

2 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Eerst van die net onderbroeken en erna trok ik gewoon boxers van mijn vrien ...
Dit dacht ik ook! Eerst die dingen van het ziekenhuis en dan boxers van mijn vriend. Mocht het niet lekker zitten bestel ik zo andere 😅

2 jaar geleden

Ik heb toevallig gisteren hoge slips bij de Action gescoord, zitten top!

2 jaar geleden

Ik heb op zalando lindex zwangerschapsonderbroeken besteld,maar daar zit een naad in onder de buik dus misschien raakt dat net je litteken. Ik draag m'n sloggi zero feel hipsters het liefst omdat ze heel veel stretchen maar super zacht en naadloos zijn (ik heb de modal en elastaan mix). Zitten onder de buik dus ook geen gedoe met te strakke elastieken band om je buik. Ze zijn alleen nutteloos in het 4e trimester want te klein/smal voor kraamverband. Die periode ga ik over op netbroekjes en daarna high waisted onderbroeken van bamboe (ook ultra zacht en goed ademend) de amy en rosa van bamboo basics.

2 jaar geleden

Roxy van de Zeeman vind ik wel fijn zitten. Mady inderdaad een te strakke band aan de bovenkant.

2 jaar geleden

Reactie op Atmvh

Roxy van de Zeeman vind ik wel fijn zitten. Mady inderdaad een te strakke b ...
En zien er ook leuker uit 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Atmvh

En zien er ook leuker uit 🤗
Hebben ze deze ook in het zwart? Online zie ik de Roxy alleen in wit, rood en roze.