10 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb toen als advies gekregen 1 a2 drupjes olijfolie door de voeding te doen
4 maanden geleden
Reactie op Danielle0708
Ik heb toen als advies gekregen 1 a2 drupjes olijfolie door de voeding te d ...
Oh. Dan ga ik dat ook eens proberen.
4 maanden geleden
Reactie op Charislala
Oh. Dan ga ik dat ook eens proberen.
Ja ik was er toen ook mee aan, want hij had er zichtbaar last van. En kreeg t als advies van de verloskundige.. samen met idd fietsen, warm badje buikje wrijven enzv… succes 🍀
4 maanden geleden
Onze zoon heeft dat ook gehad al was dat met bv en kan het normaal zijn. Hij had er wel last van. We hebben toen even probiotica gegeven (orthiflor start). Sinds de eerste portie poept hij weer dagelijks. 😅 We zijn er wel met 2 weken weer mee gestopt omdat het wel erg veel poepen werd. Maar je zou het kunnen proberen
4 maanden geleden
Reactie op Mariska80
Onze zoon heeft dat ook gehad al was dat met bv en kan het normaal zijn. Hi ...
Dat is ook zeker het proberen waard zo te horen.
4 maanden geleden
Onze meid poept ook niet meerdere dagen met kunstvoeding. Lijkt er ook geen last van te hebben. Niks helpt, probiotica ook niet. Enige wat helpt is lactulose op recept van de huisarts. Dus nu telkens als ze 3 dagen niet gepoept heeft beginnen we er weer mee. Ik ben alleen van plan om het constant te bljjven geven want als we er mee stoppen dan raakt ze meteen weer verstopt.
4 maanden geleden
Ik volg. Hier ook al een kleine die een week geen ontlasting heeft gehad (kv).. orhthiflor krijgt hij dagelijks maar zelfs dat helpt nier