Hiii, moet denk ik even mijn ei kwijt. Ik krijg vaak gemengde berichten vanuit kdv. De ene keer drinkt ze heel goed en de andere keer weer niet. De ene keer slaapt ze heel goed de andere keer weer niet. Ze gaat nu twee dagen. Is het normaal dat het zo wisselend is?
Daarnaast kreeg ik vandaag de opmerking van “Ja over 4 maanden is ze al een 1 dus dan bieden we geen fles meer aan, dan moet ze afkicken van de borst!”. Ik weet niet waarom, maar deze opmerking vond ik gewoon niet leuk om te horen. Terwijl het normaal is dat ze geen fles meer krijgen op een gegeven moment. Het voelde gewoon zo naar om te horen op dat moment. Ik kan het gevoel niet plaatsen….Moet ik meer loslaten of wat is het?
En dan nog iets. Ik kreeg de vraag of ik haar wilde gaan slaaptrainen omdat “het anders zo zielig is om haar te laten huilen”. Thuis leg ik haar weg en sus ik haar in slaap met een speen, soms duurt dit 5 minuutjes soms langer. De oppas doet dit ook. Dus toen de leidster dat zei schrok ik wel een beetje. Tuurlijk wilt niemand z’n kind laten huilen maar ik begrijp ook dat er meerdere kindjes zijn die de aandacht nodig hebben. Maar ik snap niet zo goed waarom ze haar laten huilen dan? Aangezien het niet bij ons thuis aan de orde is. Er zijn momenten geweest dat ze 2u achter elkaar geslapen heeft op het kdv en dan weer momenten van 10 minuten. Ik snap er niks van…. Maak ik me teveel zorgen hierover? Is dit normaal zo wisselend? Ik krijg gewoon heel erg het gevoel dat ik haar meer moet “loslaten” oftewel moet laten huilen…en dan ben ik helemaal nog niet klaar voor?