Goedenavond lieve moeders,
Mijn tweede zoontje is inmiddels 4,5 maand en is al een stuk of 4 verkouden geweest waarvan een keer zo erg snot dat hij een pufje gekregen heeft om deze op te lossen en nu voor de tweede keer oorontsteking en daarbij ook voor de 2de keer antibioticakuur. Ik word hier zo verdrietig van. Mijn eerste zoon is altijd vaak ziek geweest (nu nog steeds) en ook vaak oorontstekingen maar de tweede heeft hem nu al overtroffen met 4,5 maand. Ik weet niet wat ik kan doen om hun gezondheid beter te maken (ik weet dat een deel genen zijn) en dat maak me nog verdrietiger want ik weet dat ik ook altijd ziek was als kind en als volwassen van alles en nog wat heb. Maar ik wil dat mijn kinderen gezond zijn en niet zo vaak ziek zijn, het breng me zoveel stress en zorgen. Slaapeloze nachten en net als bij de eerste geniet ik zo weinig van ze en met ze omdat we vaak nergens heen kunnen omdat ze ziek zijn, gebroken nachten, vermoeidheid en prikkelbaar zijn van de zware weken wanneer ze ziek zijn (nu allebei samen). Nu wordt mijn oudste voor de 2de keer geopereerd aan buisjes en willen vragen of de jongste al gelijk deze niet zou kunnen krijgen aangezien hij. U al zo last lijk te hebben van zijn oortjes. Heeft iemand al zijn kind zo jong buisjes laten plaatsen ? Of heeft iemand tips om de afweerstand te helpen versterken bij kindjes? Bedankt. Voor de reacties.