6 Reacties
3 maanden geleden
Hier t zelfde 😩 ik ben de hele dag bezig met de slaapjes voor mn gevoel. Heb hem in de draagzak en dan valt hij na een half uur in slaap voor meestal een half uur..
3 maanden geleden
Vooral veel geduld hebben en even accepteren dat het zo is. Geen strijd maken! Ik maakte mezelf ook beetje gek met alle succes verhalen die ik hier las of op social media zag, maar daar ging ze niet beter van slapen 😂🙈.
Wat wij nu proberen:
- op haar buik laten slapen. Ik draaide haar telkens of hield haar tegen, maar dat doe ik dus niet meer. Ze slaapt nu sneller in
- max 2 uur wakkertijd aanhouden en in die tijd op bed leggen
- luier verschonen, slaapzakje aan, kamer donker maken en slaapmuziekje aan
- als ze wakker werd na 30/40 minuten even laten liggen en kijken of ze zelf nog gaat of ik help een beetje met speentje en aaien over haar rug of hoofdje
- laatste slaapje van de dag in de wandelwagen of draagzak (dit is dan echt een powernap)
Sinds een week slaapt ze langere blokjes overdag. Of dat door onze routine komt, sprong 3829, of dat ze het zelf ineens snapt. Geen idee 😂. Kan volgende week zomaar weer anders zijn.
Wat je nog zou kunnen proberen is tijdens de wakkertijd veel prikkels aan te bieden: veel verschillende speeltjes of verschillende plekken. Of juist heeeeel weinig en kijken of dat effect heeft op de slaap. Misschien is ze gewoon verveeld of juist overprikkeld.
3 maanden geleden
Reactie op Mellllllllllllll
Hier t zelfde 😩 ik ben de hele dag bezig met de slaapjes voor mn gevoel. H ...
Mijn baby wilt helaas niet in een draagzak, van alles geprobeerd maar dat wilt niet helpen😟
3 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Vooral veel geduld hebben en even accepteren dat het zo is. Geen strijd mak ...
Dankjewel voor de tips, ga eens proberwn hopen dat het lukt