Hee dames,
Even korte samenvatting;
Ik werk al 8 jaar bij een bedrijf waar het omzet gerelateerd is. Dit komt elk jaar prima in orde. Alleen nu beweert mijn werkgever dat door mijn verlof (zwangerschap en ouderschapsverlof ) het bedrijf 75% verlies draait. Dit zou kort vertaald dus inhouden dat ik 75% van de omzet inbreng en de overige 4 verkopers niks verkopen.
Nou komt het.
Mijn betaald ouderschapsverlof loopt tot eind september. Daarna heb ik onbetaald ouderschapsverlof. Nu krijg ik gisteren dus een mail in me Privé mail nota bene dat hij mijn onbetaald ouderschapsverlof weigert ivm bovenstaande reden. Echter merk ik dat de werkdruk mede door alle vrouw ontvriendelijke opmerkingen niet meer te doen is. Ik krijg er hartkloppingen van en slaap niet tot nauwelijks (de kids slapen gelukkig door) en ik eet slecht (9kg afgevallen in een week) de opmerkingen verschillen van jij kiest voor een kind dat is niet mijn probleem tot borstvoeding doe je maar in je eigen tijd. En wat een onzin dat je hem moet voeden onder werktijd dat kan je moeder toch doen met de fles.
Vraag aan jullie wat zouden jullie hier mee doen.
Ik zit zelf te denken om af te stevenen op een vaststellingsovereenkomst want werkbaar is de situatie niet meer.
En ik ga zeker geen gesprek met hem alleen meer voeren dan komt er iemand bij.
Liefs