7 Reacties
3 maanden geleden
Met speciale voeding heb ik geen ervaring. Maar wij zijn onlangs ook begonnen met introduceren van kunstvoeding. Ook langzaam opgebouwd door kv en bv te mengen. Merkte de eerste dagen ook krampjes bij mijn dochtertje en moeite met poepen. Na een weekje ging het beter en hebben we de verhouding kv ook opgehoogd!
3 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Heb geen ervaring met die voeding, maar onze zoon gingheeel slecht op kv. M ...
Ah ingewikkeld is het he! Wij waren begonnen met hapjes, maar omdat ik nu overgaan op kv zijn we toch maar weer gestopt. Hij kreeg van hapjes ook al kramp en dubbelop lijkt me wat veel😅
3 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Met speciale voeding heb ik geen ervaring. Maar wij zijn onlangs ook begonn ...
Ah een weekje is te overzien! Met welke verhouding was je begonnen? Wij nu een kwart per fles dus als het telkens een week duurt zijn we een maand bezig, ik hoop stiekem wel dat het sneller kan😬
3 maanden geleden
Reactie op Kim610
Ah een weekje is te overzien! Met welke verhouding was je begonnen? Wij nu ...
Waren begonnen met 30 kv en 90 bv en dan 60 kv, 90 en dan uiteindelijk 120.
Ik twijfel ook nog hoe nu de 2e fles te introduceren, als t elke keer in die verhoudingen ‘moet’ zijn we lang bezig aangezien we hier nog wel op 7/8 voedingen zitten 😅.
Maar wil nu proberen de verhouding gelijk 60/60 te doen en even te kijken hoe ze erop reageert!
3 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Waren begonnen met 30 kv en 90 bv en dan 60 kv, 90 en dan uiteindelijk 120. ...
Wij doen nu ook 30 en 90, maar dan bij elke fles. Dat zijn er ook nog 8 meestal dus per fles ging me inderdaad echt te langzaam 😅 bedankt voor je reactie, we gaan gewoon zo verder!