5 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou inderdaad een afspraak maken met de huisarts. Misschien een voedselallergie of intolerantie?

2 maanden geleden

Fysio ook geprobeerd? Vrienden van ons moesten dutjes overdag in de draagzak omdat over strekken dan niet lukt en de houding beter wordt

2 maanden geleden

Ik zou inderdaad ook langs de huisarts gaan om een allergie uit te sluiten, daar kan overstrekken en slecht slapen ook een symptoom van zijn

2 maanden geleden

Ik zou idd even met de arts afspraak maken of desnoods overleggen met cb. Misschien is dit buikpijn vanwege koemelkallergie bijv? Als hij al aan vastevoedsel zit kan idd intolerantie voor bepaalde voedsel of dat zijn darmen aan het wenen zijn welke in de nacht het hardste werken en de symptomen duidelijker zijn.

2 maanden geleden

Hoe is de stoelgang van je zoontje? Poept hij vaak genoeg, makkelijk, goede structuur etc? En is het overstrekken altijd geweest of sinds een bepaald moment? (En ging daar een verandering aan vooraf in voeding?) Hier is dat sinds 2 weken echt de boosdoener.. sinds hij hapjes krijgt is dit het geval, plus dat we nog steeds jbpm gebruiken tegen spugen. Denk dat deze combi wat onhandig is geweest en dat z’n darmpjes het zwaar hebben.. Hier speelt het ook alleen ‘s avonds en ‘s nachts.. Het kan een intolerantie zijn, maar het kan ook gewoon zijn dat ie moet wennen aan nieuw voedsel. De 1 reageert hier meer op dan de ander.. Mijn oudste had ook vanaf 4 mnd tot 1 jaar macrogol nodig om te poepen (na overstap bv naar kv en bij 1 jaar toen we gewone melkproducten gaven was het over). Ik zou dus vooral echt even met je huisarts gaan overleggen en kijken wat het zou kunnen zijn.