Help,
Ik weet het echt even niet meer.
Mijn zoontje van deze week 6 maanden, overstekt zich in de avonden en nachten echt mega erg.
Nu ben ik al 5x bij de osteopaat geweest, hij geeft steeds aan weerstand te voelen in zijn lijfje. Nu lijken deze behandelingen echt niet te werken, hij wordt nog steeds echt gillend en overstekt wakker. (Nee het is geen honger, koud of warm etc) ik kan echt zien dat hij pijn heeft.
Nu ben ik dinsdag en vandaag bij de Chiropractie geweest, zij gaven ook aan dat hij een bekneld nekje heeft en dat hij pijn heeft in zijn wervel kolom, nu twee behandelingen gehad maar merk nog geen verschil, ik heb er in totaal vier dus wacht nog even af in de hoop dat het echt wonderen gaat doen.
Moet ik maandag vast met mijn huisarts bellen? Of moet ik volgende week even afwachten hoe de behandelingen zijn gegaan?
Ik vind het zo erg voor hem, hij slaapt bijna niet en heeft gewoon veel pijn. Ik kan hem echt niet troosten, dit maakt het nog erger.
Herkennen mensen dit? Hebben meer dit mee gemaakt en hebben mensen tips. Ik weet soms niet meer waar ik goed aan doe….