21 Reacties
3 maanden geleden
Onze dame bleef ook steeds wakker worden om 5 uur met honger. Nu papfles in de avond en ze is verzadigd tot 07.30.
3 maanden geleden
Reactie op laurarobin
Onze dame bleef ook steeds wakker worden om 5 uur met honger. Nu papfles in ...
Wat fijn! Dat zijn berichten waarvan ik blij word haha, hopelijk hier ook!
Staan op de camping en de baby maakt zijn oudere broer steeds wakker om 05:00. Nadeel is dat hij niet meer gaat slapen, maar de kleine man wel weer 😂
Hoe laat gaf jij de papfles?
3 maanden geleden
Reactie op nienke@@
Wat fijn! Dat zijn berichten waarvan ik blij word haha, hopelijk hier ook!
...
Bij haar laatste fles die is ergens tussen 19.00 en 20.00 😄misschien geluk hoor of een combinatie van dingen haha. Maar inderdaad erg fijn!
2 maanden geleden
Reactie op laurarobin
Onze dame bleef ook steeds wakker worden om 5 uur met honger. Nu papfles in ...
Mag ik vragen welke pap je dan geeft? En hoeveel enz?
Ik zit er ook aan te denken hiermee te gaan starten!
2 maanden geleden
Wij geven hem in de ochtend 7u, was het advies van CB. Omdat hij al de rest van de dag al andere dingen krijgen naast kv (fruit, groente, straks brood etc). Wij geven geen droomvoeding.
2 maanden geleden
Reactie op Meelezer :)
Mag ik vragen welke pap je dan geeft? En hoeveel enz?
Ik zit er ook aan t ...
Wij geven nu rijstebloem en gaan binnenkort over op fijne granen. Ze krijgt 4x 210. Dus wij voegen het toe aan de avondfles van 210 (gaan dan langzaam minder groter flessen geven, zodra ze meer groenten/fruit/etc gaat eten). Onze dame is 5.5 maand trouwens.
2 maanden geleden
Reactie op laurarobin
Wij geven nu rijstebloem en gaan binnenkort over op fijne granen. Ze krijgt ...
Ons CB gaf aan de avond en ochtend fles te doen zodat ze langer verzadigd is.
2 maanden geleden
Ik gaf eerst nog 23:00 voeding melk. Daarna dacht ik van ach ik zie wel wanneer ze komt. 19:00 de laatste fles kwam ze om 02:00 snachts. Toen heb ik pap gegeven van nestle (rijstebloem verzandinge niet genoeg) zins dien slaapt ze van 19:00 tot 07:00. Soms snachts wakker om te spelen maar geen honger.
2 maanden geleden
Gisteren voor het eerst rijstebloempap gegeven. 1 eetlepeltje op een volle fles van 180ml. Normaal komt ze 2x per nacht nog. Deze nacht volledig doorgeslapen.
Ik had wel gelezen dat ze adviseren om het niet elke avond te doen omdat ze dan weer teveel rijstebloem binnenkrijgen. Ga het zelf dus niet structureel doen, maar af en toe eens een keer.
2 maanden geleden
Reactie op Fb
Als het slecht zal zijn zullen ze het ook niet verkopen denk ik dan altijd. ...
Hmm ik denk niet dat het zo simpel werkt. Er word zoveel verkocht wat eigenlijk niet gezond is. Het is ook maar net wat je zelf belangrijk vindt. Ik vind persoonlijk voor deze leeftijd suiker echt onzin.
2 maanden geleden
Weet een van jullie of je het ook naar verhouding in een kleinere fles kan maken? Ik heb biobim gekocht maar wil niet perse een 180ml fles geven..