7 Reacties

vorig jaar

Begrijpelijk dat je dat spannend vindt. Je hebt nu ook meer te verliezen nu je een kind samen hebt. Maar dit verbind jullie ook enorm. Iemand tegenkomen kan overal en je partner is op jou echt verliefd. Hij kan dan kletsen en denken leuke vrouw maar je mag vertrouwen op de klik die jullie samen hebben.

vorig jaar

Het helpt mij om me ervan bewust te zijn dat dit soort onzekere gedachten niks te maken hebben met mijn man, maar met mezelf. Als ik bijvoorbeeld bang ben dat mijn man mij een slechte moeder vindt, dan projecteer ik eigenlijk mijn eigen gevoel op hem. Hij vindt mij geen slechte moeder, IK vind mij een slechte moeder en kan me dan niet voorstellen dat hij dat niet vindt. Maar dat is dus je eigen onzekerheid. Ik kan me goed voorstellen dat in jouw geval je vooral zelf vindt dat je niet aantrekkelijk, leuk of sexy bent nu je constant moe en in de weer met een baby bent. En dat je man dan straks mooi opgemaakte vrouwen in strakke kleding gaat tegenkomen en zich zomaar gaat beseffen dat jij daar niet op lijkt. Maar zoals Mb2024 ook zei, hij houdt van jou en niet van al die andere dames! Hij is daar helemaal niet mee bezig. Als ik er zelf niet uit kom dan zeg ik tegen mijn man dat het duiveltje op mijn schouder weer eens onzin loopt te kletsen en dan spreekt hij het stemmetje even streng toe voor me 😂

vorig jaar

Reactie op lollylinette

Het helpt mij om me ervan bewust te zijn dat dit soort onzekere gedachten n ...
Wat een prachtige reactie en zo fijn hoe je man omgaat met het duibeltje op je schouder hahah! Je hebt he-le-maal gelijk. Ik voel me ook onzeker en projecteer dat op hem.

vorig jaar

Reactie op Mb2024

Begrijpelijk dat je dat spannend vindt. Je hebt nu ook meer te verliezen nu ...
Dankjewel voor je reactie. Heel fijn en echt, het helpt. Hij is idd dol op mij. En niet op andere onbekende vrouwen 🥹

vorig jaar

Reactie op lollylinette

Het helpt mij om me ervan bewust te zijn dat dit soort onzekere gedachten n ...
Dit moest ik ook even horen. Heel mooi gezegd!

vorig jaar

Reactie op Cleo81

Dankjewel voor je reactie. Heel fijn en echt, het helpt. Hij is idd dol op ...
❤️

vorig jaar

Reactie op mamanisa

Dit moest ik ook even horen. Heel mooi gezegd!
Ja he, echt mooi gezegd!!