5 Reacties
2 jaar geleden
Mijn man is altijd 6 weken weg en dan 6 weken weer thuis voor z鈥檔 werk. We hebben al een zoontje en dus nu zwanger van de tweede. Het is soms pittig, maar het went ook om alles alleen te doen in de periodes dat hij weg is. Vooral de eerste paar keren dat hij weg is zal het even wat zoeken zijn, maar het vind allemaal echt zijn weg! 馃グ
2 jaar geleden
Hier ook een partner die regelmatig in het buitenland zit voor werk (1-2 weken aansluitend). Vind het met mijn zoontje momenteel opzich prima te doen maar lees ook even mee want denk dat het straks met 2 + werken inderdaad wel pittig wordt!
Ik denk wel dat je daar een weg in vindt, is hier met de eerste ook prima gelukt dus dat komt bij jou vast ook goed. Enige tip die ik heb, maar waar je vast ook zelf achter gaat komen, is dat ik altijd s avonds zorg dat alles klaar is/staat voor de dag erna. Voor zowel de kleine als mezelf, aan t begin ben je daar druk mee maar het wordt op gegeven moment routine en ben je zo klaar. Verder lekker op je af laten komen, ik geniet ook maximaal van de momentjes die ik alleen ben met de kleine 馃グ
2 jaar geleden
Dank dames! Dat stelt me gerust! En goeie tip om alles de avond van te voren klaar te hebben! Ben ook benieuwd hoe het voor hem is om steeds weg te zijn, hoe ervaren jullie partners dat?
2 jaar geleden
Mijn vriend, militair, is juist nu tijdelijk wat anders binnen defensie gaan doen om vaker thuis te zijn.
Ik ben daar super dankbaar voor. Dit omdat het tegenwoordig lastig is met opvang en ook dat ik moet werken. Nu is die hooguit een week weg en kan ik dat fixen met werk.
De eerste keer dat die weg was, was Leah net 3 maanden. Ik vond het prima en redde mij goed.
2 jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Mijn vriend, militair, is juist nu tijdelijk wat anders binnen defensie gaa ...
Wat lief en meedenkend van je vriend!