15 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, Ik ben zwanger geraakt middels een fertiliteitstraject, ook de diagnose pcos en nooit een menstruatie gehad. Na mijn bevalling nu 2 keer een menstruatie zelf gehad, zoontje is ook 5,5 maand oud. Cyclus duurt wel erg lang en ben benieuwd of hier überhaupt verandering in komt. Nu heel blij dat ik überhaupt een menstruatie heb

2 maanden geleden

Hier pcos, 3 x natuurlijk zwanger geraakt. 1e keer een miskraam, 2e keer een missen abortion met een lange nasleep. 3e is blijven plakken en morgen 6 maanden 😊. Ik geef borstvoeding maar heb 3 weken terug mijn 1e menstruatie te pakken gehad. Werd na stoppen met de prikpil lang niet ongesteld, cyclus heeft zich opgepakt na 2 rondes clomid. Hormoontherapie gestaakt en nu dus weer een cyclus, ondanks borstvoeding! Even afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt uiteraard.

2 maanden geleden

Hi, 1e zoontje nu 4.5 maand oud. Nog steeds niet ongesteld geworden... geen idee wat ik eraan kan doen.

2 maanden geleden

Hier na 5 maanden ongesteld. Heb lean pcos en werd voorheen zo’n 10-11 keer per jaar ongesteld

2 maanden geleden

Reactie op sarah_21

Hi, 1e zoontje nu 4.5 maand oud. Nog steeds niet ongesteld geworden... gee ...
Heel weinig! Ik zit ook af te wachten

2 maanden geleden

Reactie op RitaR

Hier na 5 maanden ongesteld. Heb lean pcos en werd voorheen zo’n 10-11 keer ...
Ik werd ook zo vaak ongesteld, is eigenlijk pas 1 a 2 jaar voor mijn zwangerschap ontstaan dat ik maar eens in de paar maanden ongesteld werd

2 maanden geleden

Hee, hier ook diagnose PCOS en zwanger na fertiliteitstraject. Ben net een paar dagen klaar met 1e keer ongesteld zijn. Zoontje is van 8-3 dus net geen 5 maanden. Vond de 1e keer wel heftig, duurde 1,5 week en veel buik en rugpijn gehad... hopelijk komt het snel vanzelf op gang!

2 maanden geleden

Hier pcos. Twee x snel natuurlijk zwanger geraakt. Bij de eerste na een jaar weer ongesteld en tweede (5.5 maand) nog niet. Maar geef ook volledig bv.

2 maanden geleden

Reactie op Babyfeverrr

Hier pcos. Twee x snel natuurlijk zwanger geraakt. Bij de eerste na een jaa ...
Oh een jaar niet! Ik gaf tot begin mei borstvoeding, maar i.v.m. fulltime kolven uiteindelijk gestopt. Ondertussen zitten we natuurlijk alweer 3 maanden verder en nog altijd niks. Ben benieuwd. Ik ben ook natuurlijk (snel, perongeluk zelfs) zwanger geraakt. Toen was ik ook al 4/5 maanden niet ongesteld. Hopelijk mag het in de toekomst weer zo gaan! Momenteel nog niet aan het proberen hoor

2 maanden geleden

hi, hier ook pcos. ik heb trajecten gehad, hiermee gestopt en had toen ineens weer een cyclus en was ook direct zwanger. nu na mn zwangerschap, een maand na het stoppen van het geven van bv weer ongesteld.

2 maanden geleden

Hier ook... Erachter gekomen toen we voor de eerste gingen proberen en mijn menstruatie 3 maanden uitbleef, ik aan de bel trok en onderzoeken kreeg. Veel geluk dat toen er een eisprong kwam het wel meteen raak was! Ik werd daarna na anderhalf jaar pas weer ongesteld maar gaf toen ook nog borstvoeding. De cyclus was weer erg onregelmatig, veel buikpijn en de tijd tussen eisprong en menstruatie was zo kort dat de huisarts zei dat de kans op een natuurlijke zwangerschap klein zou zijn. Twee weken later op vakantie raakte ik zwanger van mijn zoontje, waarbij ik voor het eerst een normale cyclus had (eisprong 2 weken na menstruatie, geen buikpijn of andere klachten) en er thuis pas achter kwam dat ik zwanger was omdat ik me zo misselijk voelde 😅. Realiseer me dat ik beide keren enorm veel mazzel heb gehad met hoe makkelijk de zwangerschappen toch kwamen. En hoe veranderlijk het lichaam kan zijn 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Ik heb/had ook PCOS. Onze oudste is uiteindelijk met een heel traject geboren in 2022..Daarna werd ik in de zomer van 2022 voor t eerst weer ongesteld na ong 6 mnd. Daarna een redelijke cyclus. Omdat we ook een wens hadden voor een tweede en dachten dat t weer lang zou duren met 1 jr en 3 mnd gestopt met voorbehoedselen. Daarna na 2 “normale” cyclussen al zwanger van ons zoontje!

2 maanden geleden

Bedankt voor het delen van jullie verhalen! Fijn om eens van andere vrouwen met PCOS te horen hoe het is gegaan/gaat. Zo zie je maar weer dat iedereen echt heel anders reageert, ook met PCOS. Dit wist ik natuurlijk, maar iedereen zijn ervaringen lezen stelt toch gerust..

2 maanden geleden

Hoi, ook pcos hier! Na stoppen pil 1 jaar niet ongesteld, daarna jaren onregelmatig. Na 5 jaar toch nog spontaan zwanger geworden! Heb mijn zoontje 15 maanden borstvoeding gegeven en werd pas na 1 jaar en 8 maanden ongesteld. Toen na 7 vruchtbare maanden toch weer spontaan zwanger. En onze dochter is nu 6 maanden. Ik geef nog steeds borstvoeding en nog geen ongesteldheid gehad…

2 maanden geleden

Nou een update: ik ben gister ongesteld geworden na 6 maanden! Toevallig. Ook wel weer een opluchting