324 Reacties
2 jaar geleden
Zelf nog niks gegeten wat niet mag ik probeer er zo nauwkeurig mogelijk op te letten.
Ik denk dat als dit perongeluk 1 maling gebeurd dat niet een ramp is voor je kleine maar als het vaker gebeurd kan dit misschien niet goed zijn denk ik
2 jaar geleden
Aan het begin van de zwangerschap wist ik niet wat ik op mijn brood lustte dus liet mijn vriend Runderrookvlees meenemen. Nooit aan gedacht dat dit rauw (gerookt) vlees is 🙊
En ik was laatst op een verjaardag en stopte een stukje leverworst in mijn mond. Weet dat dit niet mag, maar was het even vergeten. Heb het daarna uitgespuugd in de prullenbak 😅
2 jaar geleden
Wij hadden een bedrijfsfeest en we kregen mini burgers - nam een hap en meteen uitgespuugd!!!

2 jaar geleden
Reactie op Zweedsebaby
Wij hadden een bedrijfsfeest en we kregen mini burgers - nam een hap en met ...

Oehh dat ziet er inderdaad niet best uit de roze kleur aan de binnenkant zou ik ook niet vertrouwen
2 jaar geleden
Reactie op G❤️❤️
Van wat ik heb onderzocht mag je gefrituurde garnalen eten.
Klopt maar wel met mate
2 jaar geleden
Ik woon in Zweden en hier wordt heel anders naar alcohol gekeken… mij is al meerdere keren (denk wel 10x) verteld van “ohh af en toe glaasje kan makkelijk, dat deed ik ook!” of “ah joh, je kan best een glaasje mee drinken”. Vind ik toch heel vreemd en ga ik ook zeker niet doen! 😅
2 jaar geleden
Reactie op G❤️❤️
Van wat ik heb onderzocht mag je gefrituurde garnalen eten.
Op zwangerHap wordt tegenwoordig alles wat met garnalen te maken heeft afgeraden zelfs kroepoek. Door de kwik en dioxine die er in zit. Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochtertje 3 jaar geleden mezelf nog vol gepropt met garnalen want toen mocht het prima. Dus ik eet afentoe gewoon een paar garnalen. 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Zweedsebaby
Wij hadden een bedrijfsfeest en we kregen mini burgers - nam een hap en met ...

Wauw die zou ik niet eens eten als ik niet zwanger zou zijn... 🤣 biefstuk en varkenshaas mag nog roze zijn van binnen, maar gehakt 😅
2 jaar geleden
Reactie op Mariska80
Alcoholvrije wijn... zag later pas dat alcoholvrij niet betekent dat er gee ...
Same. In Frankrijk alvolvrije rose gekocht. Bij de eerste slok had ik al door dat het niet alcoholvrij was, werd meteen loom en je rook de alcohol nog. Dus klein glaasje genomen en manlief heeft de rest van de fles soldaat gemaakt
2 jaar geleden
Op vakantie is het paar keer misgegaan met eten, ik ben er trouwens heel alert op, maar soms gaat het helaas mis. Beter dan niet daarna op internet gaan zoeken wat er allemaal kan gebeuren 😂 want dan krijg je gelijk alle horror verhalen 😅😅
2 jaar geleden
Heel bakje krabsalade, zag later pas dat dit alleen mag met maten. 2 jaar geleden was dit nog niet het geval , en o wat heb ik zin in krabsalade met jonge kaas. Dus af en toe pak ik dit, bij me vorige zwangerschap dit denk ik wel elke dag gegeten. Iets met cravings 😂
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Je mag het inderdaad niet eten als je zwanger bent, maar is dit niet gewoon ...
Een ‘gewone’ hamburger kan overigens ook prima medium rare (dit is meer aan de rare kant) als je niet zwanger bent. Zwanger had ik ‘m niet gegeten inderdaad!
2 jaar geleden
Ik stond salami te snijden voor op de pizza. Ik weet dat je dat niet mag, daarom juist op de pizza dan is het goed verwarmd. Maar uit pure gewoonte snaaide ik tijdens het snijden een stukje (zoals ik ook al met de paprika etc had gedaan). Oeps!
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Je mag het inderdaad niet eten als je zwanger bent, maar is dit niet gewoon ...
Geen idee 😅 dit was wel echt te rauw! Was niet de enige die het liet staan, best zonde! Maar ja, liever dat dan ziek van salmonella of iets dergelijks!