5 Reacties

6 maanden geleden

Mmh ik herken denk ik wel een beetje wat je zegt. Ik heb er alleen nog niks geks achter gezocht omdat ik meer het gevoel had dat ze aan het dromen was en daarna even bij moest komen of een beetje verdrietig is. Vind het schokkerige dan meer een soort van snikken

6 maanden geleden

Heb je toevallig al eens bedacht wat je die dag allemaal gedaan hebt. Heb bij mijn dochter het idee dat het voorkomt als ze een drukkere dag gehad heeft. Ze verwerken waarschijnlijk alles in hun slaap.

6 maanden geleden

Reactie op DEND3227

Mmh ik herken denk ik wel een beetje wat je zegt. Ik heb er alleen nog niks ...
Dat is inderdaad ook wel een goede omschrijving! Ik vind het gewoon vervelend klinken, als ik dan op haar kamer ben hoor je ook echt die snikkende ademhaling enzo. Haar hartslag is vaak ook erg hoor

6 maanden geleden

Reactie op DEND3227

Heb je toevallig al eens bedacht wat je die dag allemaal gedaan hebt. Heb b ...
Daar heb je wel een punt, afgelopen keer wel weer van alles gedaan inderdaad maar niet heel anders dan normaal. Maar dat kan wel heel goed

6 maanden geleden

Jaaa dat merk ik ook inderdaad. Het klinkt ook vooral heel zielig. Zou het gewoon even goed in de gaten houden. En anders gewoon een keer bij de huisarts of consultatiebureau aangeven als het vaker voorkomt of je je zorgen maakt.