50 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Heel gekke vraag mss maar heb je een riem om die in je buik duwt tijdens de ...
Nee helaas! Draag al hele “chille” kleding, omdat ik niet nog meer irritaties wil in mijn leven haha 😜
3 maanden geleden
Update bij mij haha
Mijn huisarts denkt toch dat het de galstenen zijn die voor pijnaanvallen zorgen. Ik ben nu doorverwezen naar de chirurg en heb morfine pillen gekregen voor nu, al vind ik het eng die te nemen haha
Nu dus maar even afwachten wat de chirurg zegt! Als het aan mij ligt halen ze mijn galblaas er zsm uit🤞
3 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Update bij mij haha
Mijn huisarts denkt toch dat het de galstenen zijn die ...
Snap helemaal dat je die morfine pillen eng vind om te nemen, maar wel fijn om ze achter de hand te hebben! 🤗
En snap ook dat je die galblaas er zsm uit wil hebben, wat een vooruitzicht om pijnvrij te zijn 😍 Ook al is een operatie natuurlijk ook geen pretje. Maar als je de bevalling hebt overleefd, komt dat natuurlijk ook goed 💪🏻
Ik ben ook naar het ziekenhuis geweest om galstenen te checken (nav jouw verhaal!), maar bij mij ligt het niet aan de galstenen.
Huisarts denkt dat het mijn cyclus is. Ik geef borstvoeding en heb zelf het idee dat mijn menstruatie er steeds niet lekker doorkomt. Nu een paar dagen gehad met de hele dag intense krampen, komt ook aanvalsgewijs. Heb nu besloten te stoppen met borstvoeding, zodat die menstruatie hopelijk weer op gang komt én ik bij een volgende aanval pijnstilling kan nemen. Ben aardig moedeloos inmiddels geworden van alle onderzoeken en nog steeds dus geen idee of het echt menstruatie is…
Jij succes met de eventuele operatie! 🍀
3 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Update bij mij haha
Mijn huisarts denkt toch dat het de galstenen zijn die ...
Ik heb mijn galblaas laten verwijderen, via een echo zagen ze de stenen zitten. Erg pijnlijk… ook de operatie zelf vond ik erg pittig maar nu nooit meer die pijn gehad, ondragelijk gewoon!
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik heb mijn galblaas laten verwijderen, via een echo zagen ze de stenen zit ...
Jaa..
Ik moet eerst op consult bij de chirurg, dus hoop dat die eruit gaat! Hoor van meerdere dat ze dat niet zomaar doen..
Fijn dat je er nu gelukkig geen last meer hebt!!
3 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Jaa..
Ik moet eerst op consult bij de chirurg, dus hoop dat die eruit gaa ...
Ah dus toch de galstenen! Mijn moeder en schoonzus hebben het gehad. Daar hebben ze alleen de stenen verwijderd en niet de galblaas. Viel hen juist heel erg mee. Schoonmoeder was sws echt meteen up and running!
3 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Ooo dan hoop ik dat dat een optie is!! Zo blij als ik er vanaf zou zijn🙌
Ho, dit was fake news! 🥲Hadden het er gister nog over en bij beide is de gb wel verwijderd. Had ik verkeerd begrepen 😅 Weet niet of de optie er is dus..
3 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Ho, dit was fake news! 🥲Hadden het er gister nog over en bij beide is de g ...
Haha oww! Las bij het googlen zelf helaas ook dat ze vergruizen niet meer doen.. omdat de kans dan is dat het terug komt en die er alsnog uit moet.
Ik kan bijna terecht gelukkig!