4 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen los plakboek. Ik heb een herinneringenbox besteld met haar naam en geboorte datum enzo. Hier zitten de echo foto's in, zwangerschapstest, geboortepakje, kaartjes etc. Verder maak ik altijd via Onceuppon fotoboeken. Zo zit er al 1 in haar box in van de zwangerschap en maak ik er nu 1 van haar eerste jaar, dit wil ik dan elk jaar zo doen.

2 jaar geleden

Reactie op Kirrx

Ik heb geen los plakboek. Ik heb een herinneringenbox besteld met haar naam ...
Ahhh ook leuk idee!!

2 jaar geleden

https://www.invulboekjes.nl/p/fyllbooks-bewaarbundel-geboortekaartjes-beige-a5/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist&bl3nlclid=022fc2a4-8f56-4d41-a3b8-393213e04569&utm_term=BESLI022fc2a4-8f56-4d41-a3b8-393213e04569 ik heb deze besteld voor de geboortekaartjes, heb bij de boekhandel van die A5 ringband hoezen gehaald. Wij hadden 85 kaartjes, die passen er allemaal in. Gaan voor de rest nog inderdaad een box bestellen, op basis van haar geboortekaartje voor 1e pakje, echo's, etc

2 jaar geleden

Ik heb een houten box laten maken met haar 1e foto, naam en geboorte datum erop. Daar zitten alle herinneringen en 1e dingen in. Ook de kaartjes die we allemaal gekregen hebben. Verder heb ik een fotoboek gemaakt van de zwangerschap en de eerste maand met haar via Albelli. Ik ga binnenkort beginnen aan het 2e boek. Ik denk van een paar maanden samen anders blijf ik bezig 馃槄