18 Reacties

23 dagen geleden

Ik lees graag even mee 🌸

23 dagen geleden

Wij hadden hier ook last van! Tandjes van mijn zoontje kwamen door waardoor hij de fles niet wilde. Ook wil hij echt alles zelf doen sinds kort dus wil hij ook zelf de fles drinken en wil hij niet dat wij deze geven 🥲 dit lukte met geen mogelijkheid. Wij leggen hem nu in de hoek van de bank op zijn voedingskussen zodat hij wat rechter op zit en geven de fles aan hem zodat hij zelf kan drinken. Soms ondersteunen we heel stiekem de bovenkant zodat het beter in de tuut komt maar zodra hij dat ziet stopt hij met drinken. Zo drinkt hij wel heel zn flessen leeg bij ons!

23 dagen geleden

Andere speen proberen met groter gat.

23 dagen geleden

Wellicht haar op de grond of bed neerleggen en dan de fles geven zodat ze het zelf kan doen? Dat werkte bij onze zoon namelijk wel. Wij mogen hem het flesje absoluut niet geven haha.. zodra wij hem op zijn kleedje leggen en de fles aan hem geven drinkt hij het zo op. Wellicht omdat ik hem altijd liggend voed (bv). Misschien heb je hier iets aan. Succes!

23 dagen geleden

Hier ook een meisje wat fles weigert na een week flink ziek zijn.. geven nu alleen maar pap (naast andere hapjes natuurlijk). Twijfel nu om weer fles aan te leren (veel tijd en energie in steken) of het gewoon zo te laten en maar eerder over te gaan op vast voedsel en drinkbeker aanleren. Wat doen jullie?

23 dagen geleden

Reactie op lisahersmis

Wij hadden hier ook last van! Tandjes van mijn zoontje kwamen door waardoor ...
Hoe lang heeft het geduurd dat hij helemaal geen fles wilde? En hoe vaak ben je hem blijven aanbieden?

23 dagen geleden

Reactie op karien84

Andere speen proberen met groter gat.
Hebben we toevallig recent al gewisseld toen het drinken lastiger ging. De flow is nu goed. Bovendien krijst ze als de fles al in de buurt komt.

23 dagen geleden

Reactie op Tamberw

Wellicht haar op de grond of bed neerleggen en dan de fles geven zodat ze h ...
Thanks

22 dagen geleden

Reactie op Mama Loes

Hoe lang heeft het geduurd dat hij helemaal geen fles wilde? En hoe vaak be ...
Dit duurde wel 3 weken zoiets bij ons. Hij accepteert hem nu nog steeds niet altijd als wij hem willen geven en wil het dus echt zelf doen. In het begin ben ik toen gewoon live bv gaan geven maar met werk kon dat niet altijd. We hebben het zo vaak mogelijk aangeboden maar meneer blijft eigenwijs hahah. Nu gaat t eigenlijk al n week of anderhalf goed met de fles zelf drinken dus dan blijven we het maar zo doen

22 dagen geleden

Reactie op lisahersmis

Dit duurde wel 3 weken zoiets bij ons. Hij accepteert hem nu nog steeds nie ...
Poeh ik hoopte op een paar dagen… Live BV kan hier ook niet altijd ivm werk en ook al afgebouwd.

21 dagen geleden

Reactie op lisahersmis

Dit duurde wel 3 weken zoiets bij ons. Hij accepteert hem nu nog steeds nie ...
En hoe heb je dat in de tussentijd gedaan? Alle melkvoedingen vervangen door pap?

21 dagen geleden

Onze zoontje heeft van 6 maanden tot een week geleden elke fles geweigerd dronk gemiddeld maar tussen de 200-300 cc per dag. Eten ging wel goed en opeens van de week weer alle 3 de flessen leeg. Pap wilde hij niet brood in melk ook niet dus ik had de hoop eigenlijk opgegeven en bood hem meer vaste voedsel aan. En nu opeens gaan de flessen weer leeg. Misschien een fase? Hopelijk komt het bij jou ook weer goed🥰 ik heb er ook weken mee gezeten. Maar het is wat t is gewoon blijven aanbieden alles wat ze binnen krijgt is mooi meegenomen.

21 dagen geleden

Reactie op MTZ

Onze zoontje heeft van 6 maanden tot een week geleden elke fles geweigerd d ...
O wow! En hoe kreeg hij die 200-300cc dan binnen? Bijzonder dat hij de fles weer pakt en het nog niet verleerd is.

21 dagen geleden

Reactie op Mama Loes

O wow! En hoe kreeg hij die 200-300cc dan binnen? Bijzonder dat hij de fles ...
Wel met de fles maar met steeds terug duwen en hoofd wegdraaien en uit eindelijk krijsen😂 hij dronk 3 flessen van 60-100 per keer.

20 dagen geleden

Reactie op MTZ

Wel met de fles maar met steeds terug duwen en hoofd wegdraaien en uit eind ...
Hier ook het zelfde. Vanaf 6 maanden wilde hij geen fles meer. Sinds afgelopen week drinkt hij wel weer goed. Langer dan een maand moeite gehad met drinken uit de fles

19 dagen geleden

Update: ze drinkt inmiddels ook niet meer goed uit de borst, maar heeft wel heel veel honger. 3 slokken en dan loslaten en krijsen, opnieuw aan happen en dan herhaalt het zich. Ik zie niks in de mond, geen spruw, geen doorkomende tandjes. Paracetamol lijkt niet te helpen. Inmiddels redelijk radeloos….

19 dagen geleden

Reactie op Mama Loes

Update: ze drinkt inmiddels ook niet meer goed uit de borst, maar heeft wel ...
Ik heb dit ook. Van het ene op het andere moment weigert ze alle soorten drinken op alle manieren. Heb voor vanavond maar borstvoeding door prakje gedaan, dat ging goed naar binnen. Hopen dat het morgen beter gaat, anders weet ik het ook niet meer

18 dagen geleden

Heel vervelend allemaal zeg! Wel “fijn” te lezen dat er meer kindjes zijn met dit probleem. Wij geven onze dochter inmiddels geen fles meer, geven drie keer per dag pap.. dat gaat er wel goed in. Roeien met de riemen die je hebt, ook op advies van het CB.