15 Reacties

vorig jaar

Groene driehoek zeep in pot. Erop smeren en dan gewoon mee wassen. Of erop smeren en in een emmer met water zetten bei werkt even goed. Tip van onze kraamhulp 3 jaar geleden

vorig jaar

Biotex werkt ook goed.

vorig jaar

Beetje baking soda mengen met wat water. Op de vlek smeren en even laten inweken, dan gewoon mee wassen.

vorig jaar

weken in koud water met zout. eventueel daarna nog laatste beetjes weg halen met ossengal zeep als dat nog nodig is. bloed, poep en melk vlekken gaan er dan uit.

vorig jaar

Het citroentje. Is een zeepnin de vorm van een citroen 🍋 en ook geel. Werkt heel goed!

vorig jaar

Voor de poepvlekjes werkt vanish bij ons! Maar gelekt moedermelk krijg ik niet uit ons linnen beddengoed 😢😳

VRIEND

vorig jaar

Goed uitspoelen en een nachtje laten staan in water met soda. Daarna in de wasmachine 😁👌🏼

vorig jaar

Insprayen met witte dasty

vorig jaar

Ossengalzeep! Natuurlijk spul en werkt perfect.

vorig jaar

Op alle vlekken die ik heb. Zelfs van de dreumes van macaroni saus tot chocomelk overal doe ik eigenlijk een beetje afwasmiddel op of ossengal zeep en het is er altijd uit

vorig jaar

Poepvlekken spoel ik eerst uit onder de kraan en spuit er dan Shout op. Vervolgens doe ik het in een was emmer met een schep Vanish, of direct in de wasmachine met een schep Vanish. Tot nog toe alles eruit gekregen. Vlekken van borstvoeding heb ik nog niet ontdekt, terwijl ik toch wel eens wat druppels knoei.

vorig jaar

Bv poepvlekjes na de was nog zichtbaar? Bij wasbare luiers zeggen ze in het zonlicht hangen.

vorig jaar

Ik smeer er van tevoren afwasmiddel op, het gaat er daarmee (bijna) altijd helemaal mee uit!

vorig jaar

Ik smeer dreft afwasmiddel op de vlekken. Gelijk als ik de kleding uit doe en dan in de wasmand tot ik de was doe. Deed ik bij m'n eerste ook, nergens blijvende vlekken in.