5 Reacties

24 dagen geleden

Heb je meer klachten naast super moe zijn?

24 dagen geleden

Ik ben alleenstaande moeder van een zoontje van 7mnd en ben ook moe, meer als toen de nachten breekte maar denk ook dat het nu pas alles eruit komt kwa vermoeidheid enzo..Kan soms uren vooruit staren

24 dagen geleden

Ik kan er verder niet over mee praten, maar een “troost”; ik en iedereen om me heen die nieuw moeder/vader is zijn ook super moe. Ik kom mega ijzer te kort en heb er nu pillen voor en gaat iets beter, misschien kun je je bloed laten prikken om te kijken of je ergens iets te kort komt! ☺️

23 dagen geleden

Ik had dit na de oudste door een traumatische bevalling, voedingsproblemen en daardoor hele slechte nachten (kwam om het half uur tot uur voor de borst, hij at overdag niet, weigerde alles!). Ik ben in de ziektewet gegaan en na 9 maanden toch maar terug gaan werken. Dat was ook in de Coronacrisis, dus zeer weinig steun/hulp. Ik bracht dan de kleine naar de crèche om overdag toch een beetje te kunnen slapen + huishouden te doen. Mijn afweer was ook niets meer waard. Het is over gegaan, maar als ik er soms nog aan denk of over praat met mijn psycholoog, komen de tranen terug in mijn ogen. Wanneer het eten en slapen beterde en ik meer rust vond, ging het weer beter en nu na 3 jaar heb ik dus een tweede. Bij mij was er echt een aanleiding voor de uitputting, als dat onduidelijk is, kan er ook sprake zijn van een postnatale depressie.

22 dagen geleden

Misschien even je schildklier laten checken?