7 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Ik heb een aantal keer gepowerkolfd. Ik gebruikte clusterkolf techniek nr 2 (https://moedermelknetwerk.nl/kolven-stap-voor-stap/clusterkolven-power-pumping) Deze was bij mij wel succesvol. Verder voor het kolven een warm washandje op beide borsten leggen, borsten zachtjes masseren en toeschietreflex toepassen, veel water drinken en naar je kleintje of fotos/ filmpjes van je kleintje kijken werken ook. Succes!

2 maanden geleden

Heb het een paar avonden achter elkaar gedaan (tussen 2 voedingen in). Net als Karloempia ook 10 minuten kolven, 10 minuten rust. En dat 3 x. Dus totaal een uurtje bezig.

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Heb het een paar avonden achter elkaar gedaan (tussen 2 voedingen in). Net ...
Top dankje en hielp het !

2 maanden geleden

Reactie op Marrria

Top dankje en hielp het !
Ja, ik merkte toen echt verschil!

2 maanden geleden

Ja! Vaak op een dag bijv. Elke 2 uur werkte voor mij het effectiefst. Heb daarnaast.ook 3 avonden een uur voor de tv gedaan. Combi werkte goed na een aantal dagen.

2 maanden geleden

Ik doe het ook even regelmatig om de productie mooi op pijl te houden. Maar wat ik hierboven lees heb ik nu geprobeerd, af en toe eens de kolf erbij pakken op een dag dus vaker Ipv 1x lang en dit werkt volgens mij nog beter

2 maanden geleden

Klinkt herkenbaar. Rond 6 mnd ging hier ook productie in 1x achteruit. Ik heb ook meer gekolfd en vaker aangelegd. Nu weer aardig oké. Maar vergeet niet dat minder productie ook logisch is omdat ze vast voedsel krijgen. Power kolven: Om de 3 uur: 10 minuten kolven 10 minuten rust 10 minuten kolven Minstens 2x per dag. Liefst in de ochtend na dat je de baby borstvoeding hebt gegeven.