4 Reacties
3 maanden geleden
Hier verscheelt t heel erg wat ik aan heb. En merk ook wel dat juist in zwangerschap kleding ik ook echt nog zwanger ook. Terwijl trek ik een gewone onderbroek en broek aan oogt t al gelijk minder zwanger en meer gewoon vol/dikker. Maar met 96k is dikker ook normaal🤭😅. Ik ga na de zomer er pas weer op letten. Nu zeker ook met bv eet alles wat los en vast zit🤣
3 maanden geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2024/hoe-ziet-jouw-postpartum-buik-er-uit-B25JoK
3 maanden geleden
Reactie op Annemiek38
Hier verscheelt t heel erg wat ik aan heb. En merk ook wel dat juist in zwa ...
Hier ook met bv maar merk nu dat ik wel meer mijn energie terug heb sinds ik minder voedingen hoef te gegeven. Mijn zoontje eet wel 3 keer groente pap / rijstepap. Ik hoef hierdoor minder bv voedingen te geven.😀
3 maanden geleden
Ik ben 5mnd geleden bevallen en ook ik lijk nogsteeds zwanger en heb nogsteeds +12 kilo.. (was +20 kilo) .Ik heb een paar weken op mn voeding gelet, maar ik kwam alleen maar aan.. nu let ik er niet meer op en heb de motivatie er ook even niet meer voor en ik blijf rond dezelfde gewicht
Soms krijg ik nog wel de vraag hoeveel weken ik zwanger ben.. dan antwoord ik "-5 maanden" en dan snappen ze er niks van en krijgen ze een rode kop..
Heb me er maar bij neergelegd, maar hoop wel dat het weer redelijk wegtrekt. Fijn en zelfverzekerd vind ik mn buik absoluut niet. Ik heb geen foto van mn buik, ik zet het liever niet op de foto 😬