9 Reacties

4 dagen geleden

Yes! Same here! Geen idee dit te verbeteren, denk dat het gewoon temaken heeft met je hormoonhuishouding die dan overuren draait.

3 dagen geleden

Jup, mega irritant! Ze zeggen vaker aanleggen, maar heel eerlijk, denk dat de hormonen er gewoon een stokje voor steken hoe vaak je ook gaat voeden. Dus afwachten ben ik bang

3 dagen geleden

Ja, vooral daarvoor he! Mijn zoontje gaat soms heel lang sabbelen en dan komt er eindelijk weer wat, maar soms is hij al eerder gefrustreerd en gaat wat anders doen 😅

3 dagen geleden

Meer aanleggen is makkelijk gezegd maar als t te lang duurt hier dan drinkt ze gewoon niet 😅 veel te snel afgeleid. Denk elke maand weer de groeten ik stop ermee 😂

3 dagen geleden

Jup hier ook en had het ook rond ovulatie. Werd er knettergek van. Ben gestart met de minipil en nu heb ik een stabiele productie

3 dagen geleden

Oh is dat het waar ik steeds last van heb?! 😱 Elke keer maak ik mij weer zorgen en dan ineens is het weer goed. Pff

3 dagen geleden

Reactie op Suusxb

Jup hier ook en had het ook rond ovulatie. Werd er knettergek van. Ben gest ...
Ohh had die minipil snel dat effect of duurde dat een paar maanden? Misschien het overwegen waard... Word er ook gek van elke maand

3 dagen geleden

Reactie op Verarha

Ohh had die minipil snel dat effect of duurde dat een paar maanden? Misschi ...
Ja na een maand eigenlijk al. Maar weer niet of het een wondermiddel is hoor, bij mij werkt het wel heel goed. Mocht het niet zo zijn ben je zo weer gestopt natuurlijk. Bijkomend voordeel. Je moet hem doorslikken dus niet meer ongesteld 🥳