13 Reacties

2 maanden geleden

Vaak met de mamma mazzel dagen

2 maanden geleden

Er is wel korting af en toe. Niet zo vaak. Ik heb er voor de zomer 1 aangeschaft met 20 a 30 euro korting. Denk rond de feestdagen weer.

2 maanden geleden

Even op Google intypen puckababy 4 seizoenen slaapzak. Dan krijg je advertentie van een winkel die hebben korting op de slaapzakken.

2 maanden geleden

Soms op bol.com, 10 of 20%

2 maanden geleden

Heb je al op Vinted gekeken ? Daar staan er ook veel op!

2 maanden geleden

Ik heb ze tot 2x toe met korting gekocht. Voor de zomer en ergens half mei. Wel via verschillende kanalen.

2 maanden geleden

Met black Friday sowieso maar dat duurt nog wel even

2 maanden geleden

Je hebt soms bij de babyplanet van die weken dat je stickers mag plakken op artikel naar keuze in hun winkels. Met iets korting dus.. Moet zeggen dat de slaapzakken wel echt hun geld waard zijn, hebben er 2 en voor ons eerste zoontje heel veel gebruikt en nu voor ons tweede zoontje ook weer🥰!

2 maanden geleden

Reactie op Roambr

Heb je al op Vinted gekeken ? Daar staan er ook veel op!
Ja gekeken koop hem toch liever nieuw 🙈

2 maanden geleden

Reactie op tbloemen

Vaak met de mamma mazzel dagen
Ik denk dat deze actie het eerst gaat komen. Meestal is dit ergens in september 😉 iets van 15% korting vaak.

2 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik denk dat deze actie het eerst gaat komen. Meestal is dit ergens in septe ...
Super die ga ik in de gaten houden !

2 maanden geleden

Hey lieverd, ik kan je toch echt Vinted aanraden ondanks je het liever nieuw wilt kopen. Als je in de filter balk aangeeft hoe nieuw iets moet zijn (gebruikt, goed, heel goed, nieuw etc) dan kan je echt soms parels vinden die gewoon 70% goedkoper zijn dan de verkoopprijs. Zo hebben wij een kleding bundel met waanzinnig mooie kleding, van hema, zara en nog wat hippe baby merken voor nog geen €18,-. Kleding was echt alsof het nog nooit gedragen was. En FYI sommige broekjes of shirtjes kostte los alleen al €20,- dus moet je nagaan wat voor een deal. Succes. Ik snap je hoor maar dacht, ik deel toch even mijn verhaal. Wie weet maakt het ene verschil voor je

2 maanden geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Ja gekeken koop hem toch liever nieuw 🙈
Snap ik wel hoor! Ik was alles eerst op 90 graden hahaha