24 Reacties
4 maanden geleden
Dus ik zou je kindje gewoon op het afgesproken tijdstip op laten halen en laten brengen en verder het te laten. We lezen toch niet dagelijks in het nieuws. Schoonmoeder gaat ernstig de mist in…. Ze willen gewoon het beste op hun manier. Er kan altijd iets misgaan, maar dan kan op ieder moment van de dag, dat kan ook bij jullie thuis. Dit is nog maar het begin, straks willen ze ook naar de Efteling en de meest uitdagende dingen haha ze komen nog zeker 20 jaar met de meest irritante ideeën en opmerkingen.
4 maanden geleden
Reactie op Daisyleeuwarden1981
Dus ik zou je kindje gewoon op het afgesproken tijdstip op laten halen en l ...
Op zich eens dat we e.a. van schoonouders door de vingers moeten zien. Man en ik storen ons echter meer aan de heftigheid van de reactie. Mijn man baalt ook erg van hoe zijn moeder doet, ook dat ze gelijk stopte met oppassen vanwege wat feedback, waardoor wij ook in de problemen kunnen raken.
4 maanden geleden
Update: ben gaan praten met de POH van de huisarts en die gaf aan dat we haar moeten uitnodigen om te praten. We moeten proberen erboven te staan, zei ze. Mijn man gaat even kijken wanneer we haat uitnodigen. Wordt vervolgd.
4 maanden geleden
Wat heftig om dit zo te lezen.. En ook dat dit bij meerdere gebeurd. Hier helaas ook een soortgelijk voorgeval. Hier heb ik ooit ook een topic over gestart.
Wat de andere zeggen sluit ik mij ook bij aan! Blijf in je kracht staan, je hebt 100% gelijk. Jij bent de moeder dus jij beslist. Wel heel knap dat je het op deze manier wilt oplossen, laat zien dat je ondanks alles er boven kan staan. Heel veel succes.