7 Reacties

11 maanden geleden

Hier de nieuwe variant van Duitsland rascals gehaald, en ben tot nu toe nog net zo tevreden als voorheen.

11 maanden geleden

Reactie op KellyQuayneZyan

Hier de nieuwe variant van Duitsland rascals gehaald, en ben tot nu toe nog ...
Ervaar je ook dat ze dunner zijn of valt dat wel wat mee?

11 maanden geleden

Reactie op MamaEP

Ervaar je ook dat ze dunner zijn of valt dat wel wat mee?
De Duitsers 'klaagde' indd ook dat ze anders waren dan de oude. Ik vind ze niet dunner aanvoelen, heb ze vergeleken met de oude. Wel leek het op het eerste oog dat de oude maat 4 groter oogde. Tot nu toe dus niet ontevreden erover, en rascals is echt de enige luier hier die alles binnenhoud qua plas en poep, maar ook qua dikte/grootte/zitcomfort voor de kleine man. Het is het proberen waard mocht je ergens een maat 4-5 ergens vandaan weten te toveren in NL 🤭

11 maanden geleden

Hier de nieuwe variant van Duitsland rascals gehaald, en ben tot nu toe nog ...
Waar haal je ze in Duitsland? Ik woon in de buurt van de grens en baal dat hier maat 4 weer eens is uitverkocht. Heb nu tijdelijk pampers harmonie maar de rascal luiers zijn fijner 🤭. Stom dat ik niet heb gedacht om ze over de grens te halen. Wat betaal je voor een pak?

11 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Waar haal je ze in Duitsland? Ik woon in de buurt van de grens en baal dat ...
Je haalt ze bij de DM, tot de 29ste is er via de DM app korting op 2 pakken rascal van 20%. Je betaald 24.5c per luier dus wel iets meer als hier als de aanbieding 1÷1 is. Verpakking inhoud is wel meer namelijk 30 per pak (maat 4) kost €7.45. Ze hebben ook Rascal luierbroekjes ☺️

11 maanden geleden

Je haalt ze bij de DM, tot de 29ste is er via de DM app korting op 2 pakken ...
Ohja en het fijne is:Via de app kan je zien hoeveel je DM in de beurt beschikbaar heeft per maat. Dus zo rij je niet voor niets ☺️

11 maanden geleden

Ohja en het fijne is:Via de app kan je zien hoeveel je DM in de beurt besch ...
Thanks 😇