15 Reacties
2 maanden geleden
Ik begin gelijk met mijn dochter haar avond eten vandaag! We wisselen af tussen Rapley en een puree. We zijn de hele dag weg geweest dus kiezen nu voor een makkelijke pure !
Groente pasta:
•2 tomaten
•klein stukje wortel
•klein stukje prei
• 1 champignon
• pasta naar keuze
Groente in de pan bakken in wat olijfolie. Pasta koken en hierna alles even door de staafmixer. Ze vond het heerlijk!
2 maanden geleden
Volgens mij was dit een tip van iemand anders hier op het forum maar ik heb 'm vandaag toegepast dus ik deel hem hier ook even: gebruik de groente uit een pureersoeppakket! Handig als je een keer geen tijd of inspiratie hebt 😊 of als die pakketten in de aanbieding zijn zoals in mijn geval 😉 vandaag was het pompoen, wortel, ui en bleekselderij 👌
2 maanden geleden
Leuk topic! Ik ben vergeten een foto te maken. Maar nu nog even wat puree hapjes uit de vriezer aangeboden. Die maken we deze week nog even op en dan beginnen we met Rapley.
Vandaag hadden we zoete aardappelpuree en knolselderij. Banaan/aardbei hapje als toetje.
Echt een recept kan ik het nog niet noemen, maar hij heeft het wel helemaal opgegeten!
2 maanden geleden
Esthetisch gezien niet t mooiste gerecht maar oh wat vind ze t lekker:
- eetlepel kokosyoghurt
- 5 kleine aardbeien
- 2 reepjes avocado (diepvries)
- halve kleine banaan
- kv lepel speltpap
2 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik begin gelijk met mijn dochter haar avond eten vandaag! We wisselen af tu ...
Is dit dan "droge" pasta of word er nog saus bij gedaan? Wilde ook pasta geven maar weet even niet zo goed hoe en wat.
2 maanden geleden
Reactie op Saskia1234
Is dit dan "droge" pasta of word er nog saus bij gedaan? Wilde ook pasta ge ...
Ik maak van de groente een saus. Bak het eerst op en daarna door de staafmixer. Heb in dit hapje de pasta ook gemalen want Luna snapt de pasta los nog niet zo goed.
2 maanden geleden
Ik had laatst iets leuks gemaakt maar heb t niet gedeeld. Ik had banaan pannenkoeken gemaakt!
De banaan en ei maken de pannenkoeken en de rest is optioneel.
- halve banaan
- 1 ei
- een kv lepel met speltmeel
- theelepel pindakaas
- blauwe bessen
- aardbei
Alles prakken en mengen en daarna in olijfolie bakken. Ik heb t gecombineerd met kokosyoghurt. Er zijn er 2 op gegaan!
2 maanden geleden
Reactie op Mrts85
Even een andere vraag hoe maken jullie de tomaat klaar?? Koken of rauw? En ...
Koken en pureren is t advies
2 maanden geleden
Reactie op Anouk689
Dat ziet er leuk uit!! Hoe oud is jouw kindje dat hij/zij dit al zo eet?
Mi ...
Luna is 6 maanden, het gaat niet elke dag zo goed hoor. Vaak kneed ze er alleen mee 😂