Sinds onze zoon geboren is heeft hij last van reflux gehad. Het wordt vaak gezegd dat als ze hapjes gaan eten dit minder zal worden. Hij is inmiddels 4 maanden en de reflux is niet echt beter geworden, voornamelijk verborgen reflux. Ik heb het idee dat we niet serieus genomen worden want we doen al alles wat geadviseerd wordt en toch.. we geven flessen in 2 delen, laten hem lang rechtop, laten goed boeren, bedje omhoog enz. Ik wil vragen naar ervaringen met maagzuurremmers? Welke geven jullie aan jullie kindjes? Werd deze door de ha voorgeschreven of kinderarts? En hoe lang mogen jullie deze gebruiken ? Zien jullie bijwerkingen ?. Onze huisarts wilde deze niet voorschrijven en vertelde dat dit via de huisarts moest. We hebben nog niet jbm geprobeerd want onze oudste kreeg buikpijn hiervan, we hebben nu biologisch gehaald maar is deze beter qua betreft kraampen? Wat is jullie ervaring met jbm bologish en nutriton ?. Ik heb het idee dat mijn zoontje vanwege de reflux niet drinkt wat hij eigenlijk zou willen omdat hij met de ongemak zit en alles omhoog komt … lijkt alsof die honger heeft maar door de reflux en de pijn die hij ervaart als hij veel drinkt bieden we nog steeds 180ml waarvan soms maar 150 ml opgaan en hij nog hongerig blijft maar niets meer binnen blijft. Ik heb deze week hapjes laten priven van wortel en die komen. Ook terug.