19 Reacties

2 maanden geleden

Joolz are vind ik top maar wel een stuk duurder…

2 maanden geleden

Marktplaats 😁

2 maanden geleden

Ik volg!

2 maanden geleden

Maxi cosi Lara 2

2 maanden geleden

Reactie op Ms31

Marktplaats 😁
Haha ik bedoel meer bepaalde merken en/of types! Wij willen onze reisbuggy ook graag nieuw kopen ☺️

2 maanden geleden

Easywalker miley

2 maanden geleden

Easywalkrr jackey

2 maanden geleden

Joolz aer is echt top!

2 maanden geleden

Maxi cosi lara

2 maanden geleden

Ergobaby metro+. Hadden wij mee op vakantie en is echt een topding!

2 maanden geleden

Reactie op JoKro1992

Joolz aer is echt top!
Die is helaas bijna €400. Had hem wel gezien, vond hem wel heel mooi. Maar helaas boven budget.

2 maanden geleden

Yoyo echt top !

2 maanden geleden

Deryan rolo, 2 jaar lang gebruikt voor mijn oudste dochter, is makkelijk en loopt fijn! https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-luxe-xp-buggy-xl-compact-lichtgewicht-zwart/9300000045999885/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000045999885&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwt4a2BhD6ARIsALgH7DrczXNNSp9pQWD4a5J18BBtlXfvTrbZz_TeW-zksoH9XTUd-nI62N4aAgT9EALw_wcB

2 maanden geleden

Wij hadden een handige reisbuggy gehuurd van reisbaby.nl. Niet duur en werd super schoon afgeleverd.

2 maanden geleden

Wij hebben de little Dutch buggy gekocht en zijn erg tevreden!! We hebben deze vergelijken met de joolz aer en vonden deze beter. Bij bol.com gekocht voor €175 incl reishoes

2 maanden geleden

Reactie op dovdl

Wij hebben de little Dutch buggy gekocht en zijn erg tevreden!! We hebben d ...
Toevallig hebben we deze van de week uitgetest bij een Babydump en wij vonden hem ook fijn! Zitten eraan te denken die te bestellen

2 maanden geleden

Wat wij chill vinden aan de little Dutch: - je kan hem in- en uitklappen met 1 hand/2knopjes, geen dingen aan de zijkant die je eerst moet losklikken - ventilatie in de zonnekap - rugleuning kan in alle standen van liggend tot zittend. Niet zoals bij de joolz 2 of 3 standen - voetensteun zit er al bij - (veiligheids)beugel zit er al bij - lichtgewicht en net zo klein als de joolz aer - stevig - En natuurlijk de prijs dat een groot voordeel was tov easywalker of joolz

2 maanden geleden

Reactie op dovdl

Wat wij chill vinden aan de little Dutch: - je kan hem in- en uitklappen me ...
Klinkt heel goed! Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Welke kleur hebben jullie? (Puur uit nieuwsgierigheid haha, wij zaten naar de groene te kijken)

2 maanden geleden

Reactie op dk02

Klinkt heel goed! Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Welke kleur hebben ...
Beige! Hebben al een groene kinderwagen en dan wordt ie niet zo warm in de zomer 😊☀️