6 Reacties
4 maanden geleden
Misschien in de reiswieg wat afwisseling bieden? Hier ligt ze bij bewolkt weer of in het bos naar de bomen te kijken, anders hangt er een speeltje. Soms doen we de zijkant naar beneden zodat ze door het gaas kan kijken. Laatst voor het eerst op haar buik erin, ook met de zijkant naar beneden.
4 maanden geleden
Hoe oud is je baby? Kun je de wieg niet al wisselen met de zit? Bij mijn wagen kan hij helemaal plat en ook een beetje half liggend. Kun je een beetje afwisselen ☺️ bij mijn eerste heb ik hem met 4.5 maand omgebouwd (onze zoon was heel lang en knalde uit de reiswieg 🤣) en dat ging super. Hij vond t zo leuk 😊. Doordat ie in ligstand kan is het niet noodzakelijk dat ze kunnen zitten.
4 maanden geleden
Gebruik het zelf niet maar misschien zo’n reflux kussen die je voor in de co-sleeper kunt doen? Die gaat wat schuin omhoog.
Het zitje van de kinderwagen die wij hebben kan niet helemaal plat (het is een kuipje waar ze dus dan in zit), dus wij willen haar wel zo lang mogelijk in de reiswieg houden. Maar ook wij merken dat ze steeds meer wil zien. Dus ook hier af en toe wat zoekende. 🙈