12 Reacties
2 maanden geleden
Geen ervaring! Maar heel knap als het je gaat lukken 💪🏼. Misschien dat je kindje aan de borst drinken ‘verleerd’ is, dus dat je moet gaan kolven. Zoveel mogelijk kolven, en denk ook de nachten… ik ben lid van het borstvoedingsforum op Facebook. Daar zie ik het wel eens voorbij komen. Lactatiekundigen lezen ook mee en geven dan ook (gratis) tips! Wellicht kun je daar eens kijken / topic starten. Je hebt ook middelen die productie verhogend zijn, maar die moet je via de huisarts halen dacht ik.
2 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Geen ervaring! Maar heel knap als het je gaat lukken 💪🏼. Misschien dat je ...
Dankje! Ik heb ook al een mail gestuurd naar LLL. Ik ben nu vanaf vrijdag weer fulltime aan het kolven. Ze hapt niet meer aan helaas. Wil eerst kijken hoe de productie van zelf op gang komt en anders huisarts vragen voor medicatie inderdaad
2 maanden geleden
Reactie op dovdl
Dankje! Ik heb ook al een mail gestuurd naar LLL. Ik ben nu vanaf vrijdag w ...
Ohja LLL is ook heel fijn inderdaad! Heb je tot nu toe al wat kunnen kolven? 💪🏼
2 maanden geleden
Is volgens mij wel zeen zwaar traject. Hoe langer je hebt gevoed, hoe sneller het weer op gang komt. Bv is nu anders gestuurd dan in het begin. Dan heb je echt de volle borsten en nu is het hormonaal gestuurd.. Wil de baby nog aanhalen? Dat is volgens mij de beste en snelste manier, maar is voor je baby ook wel zwaar en frustrerend. Waarom wil je relacteren als ik vragen mag en waarom ben je met 5,5 week gestopt?
2 maanden geleden
Reactie op Babyfeverrr
Is volgens mij wel zeen zwaar traject. Hoe langer je hebt gevoed, hoe snell ...
Ik denk ook dat het een zwaar traject is, daarom ben ik opzoek naar andere die ervaring hebben. Ik heb een paar keer geprobeerd om haar nog aan te leggen, maar ze snapt het niet meer denk ik
2 maanden geleden
Reactie op dovdl
Ik denk ook dat het een zwaar traject is, daarom ben ik opzoek naar andere ...
Mmm.. ik heb ergens iets voorbij zien komen over een insta pagina van een jonge alleenstaande moeder die ging relacteren. Misschien kan je het nog ergens terug vinden?