15 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de kussens van haar reflux gebruikt, soort verhoging aan linker en rechter zijde, dan kan ze niet op haar buik rollen! Pas wanneer ze terug kan rollen zal ik t kussentjes weghalen. Anders doe ik zelf geen oog dicht

3 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Ik heb de kussens van haar reflux gebruikt, soort verhoging aan linker en r ...
Bestaat er een kussen voor reflux馃槺 wat voor kussen is dit dan? Dan heb ik een beetje een idee.

3 maanden geleden

Een slaapzak aan doen werkt vaak ook

3 maanden geleden

Reactie op Marilynnnnnnn

Een slaapzak aan doen werkt vaak ook
Ja heeft hij aan.

3 maanden geleden

Euh, wij hebben open zijkant dus ik leg hem een beetje naar de zijkant zodat hij tegen de zijkant aanrolt. Meestal doet hij dit bij ons tijdens in slaap vallen, maar als hij wat rustiger wordt en terug rolt dan blijft hij vaak op de rug liggen. Wie weet bij jullie ook?

3 maanden geleden

Een kussentje je kan hem er ook tussen leggen

3 maanden geleden

Een zijslaapkussen

3 maanden geleden

Wij hebben t zelfde probleem met ons zoontje en gebruiken daarom ook het zijslaapkussen nog om hem iets tegen te houden. Hij kan zichzelf er alsnog wel uitduwen naar boven en dan naar z鈥檔 buik rollen maar hij doet dat nu alleen als hij echt klaarwakker is geworden ipv ook in zijn slaap waarna hij wakker wordt en hysterisch wordt omdat hij niet terug kan.

3 maanden geleden

Ik heb deze gekocht en werk hier voor ons heel goed, ze kan nog wel op haar zij draaien maar niet meer door naar haar buikje. Ze slaapt hiermee ook echt veel beter 馃グ

3 maanden geleden

Ik zou advies vragen bij t cb, elk kussen word afgeraden. Misschien hebben zij nog tips en zo niet kan je altijd nog een beslissing nemen. Wij hebben het ook gehad en hebben toen ervoor gekozen om haar overdag te laten wennen op haar buik. We hebben een aero sleep topper wat ons vertrouwen gaf. Wat je ook kies, veel succes! Toch weer een mijlpaal 馃グ

3 maanden geleden

Wij gebruiken de doomoo. Heel erg fijn!! Kindje kan zo niet op de buik rollen maar wel ontspannen slapen op rug of zij zonder vast te liggen Als hij op zijn zij ligt kan hij wel naar de rug draaien maar niet naar de buik. Erg blij mee https://www.baby-dump.nl/doomoo-multi-sleep.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI67_38OWahwMVxpWDBx26aQqvEAQYCCABEgJfHfD_BwE

3 maanden geleden

Hier hetzelfde en ze kan alleen via de rechterkant rollen. Dus ik heb aan de linkerkant de slaapzak gefixeerd tussen het matras en de rand van het bed met hydrofiele doeken.

3 maanden geleden

Mij is bij t cb altikd geleerd als ze goed hun hoofd op kunnen tillen en omleggen kan t geen kwaad Mijn zoontje is bijna vijf maanden, ligt hele dag zowat op zn buik, hoofd 90 graden omhoog dus hij kan goed zn hoofd omleggen hij slaapt nu ook op zn buik Observeer je kindje een tijdje of hij zn hoofdje ook goed omlegt Mijn oudste bleeft met zn gezicht in t matras De jongste niet, dus hij kan prima op zn buik

3 maanden geleden

Reactie op Vega87

Mij is bij t cb altikd geleerd als ze goed hun hoofd op kunnen tillen en om ...
Maar idd, raadpleeg het cb, tegen mij persoonlijk werd dit toen gezegd Maar weet niet hoe ver jou kindje is qua ontwikkeling

3 maanden geleden

.