6 Reacties

2 maanden geleden

Relatie therapie een idee? En sowieso op nr 1) zorgen dat jullie kleine hier nooit niet de dupe van wordt.. op welke manier dan ook. Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst 🙌🏻

2 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Relatie therapie een idee? En sowieso op nr 1) zorgen dat jullie kleine hie ...
Uiteraard zal dit nooit gebeuren🩷. In zo'n situatie bevinden we ons gelukkig niet hoor.

2 maanden geleden

Blijven praten ik heb ook veel onenigheid met me partner gehad omdat ik vond dat hij te weinig deed omtrent de kleine en nu heeft die laatst eens gemerkt hoe mijn dag eruit ziet en nacht en heeft die meer respect naar mij toe

2 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Uiteraard zal dit nooit gebeuren🩷. In zo'n situatie bevinden we ons gelukk ...
Het zit in de kleine dingen. Schreeuwen, spanningen, onrust. Deuren slaan, angst.. hoe dan ook, work it out! Als jullie van elkaar houden dan komt dit echt wel goed. Blijf positief en in elkaar geloven.

2 maanden geleden

Super vervelend, hoe oud is jullie kindje? Realiseer je ook gewoon dat dit binnen je relatie een heftige tijd is, grote verandering voor beide, slaap tekort etc etc. Daar wil ik niks mee goed praten, maar je hebt beide waarschijnlijk ook een korter lontje dan voorheen. Ik denk dat het voor meer stellen meer overleven is dan dat ze eigenlijk laten blijken. Die begin periode is gewoon zwaar, maar het wordt beter! Wij hebben er 3 dus ik kan er over mee praten. Probeer ook het positieve te blijven zien en benoemen van elkaar. Hij was leuk genoeg om een kind mee te krijgen! En dat is vast niet ineens veranderd, maar jullie gesteldheid en energie wel.

2 maanden geleden

Gesloten op verzoek van ts